Web Analytics Made Easy - Statcounter

میزان: عباس غزالی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر سریال «مجلس حیرانی» به کارگردانی «داریوش یاری» را آماده پخش دارم، فیلمبرداری این سریال همچنان ادامه داشته و روزهای پایانی خود را پشت سر می گذارد.

وی درباره زمان پخش این سریال اضافه کرد: سریال مجلس حیرانی اگر اسمش برای پخش تغییر نکند از اربعین امسال روی آنتن می رود، در این سریال تلویزیونی با بیژن امکانیان، افسر اسدی، کاظم هژیر آزاد و حدیث میرامینی همبازی شده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اثر یکی از نقش های اصلی را بازی می کنم.

بازیگر سریال «وضعیت سفید» درباره حضورش در این سریالی مناسبتی افزود: مجلس حیرانی اثری مناسبتی محسوب می شود ولی نسبت به آثار مناسبتی که تاکنون از تلویزیون پخش شده داستان کاملاً متفاوتی را روایت می کند، همین داستان جذاب و قصه درست بود که مرا به بازی در این اثر علاقمند کرد. این سریال علاوه بر مناسبتی بودن خود اثری قصه گو بوده و می تواند مخاطبان زیادی را جذب کند. در این اثر نقش بسیار متفاوتی را بازی می کنم.

وی درباره احتمال حضورش در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: امسال فیلم «من یوسفم مادر» را آماده رونمایی در فجر دارم، این اثر فیلمی به شدت متفاوت است و از نظر من اگر در جشنواره حضور پیدا کند اتفاقات خوبی برایش خواهد افتاد.

بازیگر سریال «مجلس حیرانی» در همین راستا ادامه داد: علاوه بر آن فیلم سینمایی «شب لرزه» به کارگردانی محمدرضا رحمانی را نیز آماده اکران در جشنواره فیلم فجر دارم، این فیلم اثری است که به معضلات اجتماعی پرداخته و من در آن با بازیگرانی همچون حمید گودرزی، ترلان پروان و بهاره افشاری همبازی شده ام.

وی درباره دلیل کم کاری خود در سینما اظهار کرد: متاسفانه انگار یک قانون نانوشته در سینما وجود دارد که برخی بازیگران همواره کار داشته باشند و برخی کم کار یا بیکار باشند، به شخصه دوست دارم جزو بازیگرانی باشم که این روزها چندین فیلم روی پرده دارند اما نمی دانم چرا این اتفاق نمی افتد، برای خود من هم سوال است که با توجه به سابقه کاری خود چرا همچنان جزو گروه اصلی بازیگران سینما نیستم.

غزالی با اشاره به حضور تعداد محدودی بازیگر در سینما خاطرنشان کرد: انگار افرادی که در سینما تصمیم گیرنده هستند ترجیح می دهند که امثال من جایی درسینما نداشته باشند و این جایگاه به افراد محدود و آشنای خودشان برسد. من همواره عاشق حرفه بازیگری بوده و هستم، این حرفه خدمت گذاری من به مردم است و تا زنده هستم آن را انجام می دهم اما اینکه چرا من جزو بازیگران پر کار سینما نیستم سوال بزرگی است که همواره در ذهن من وجود داشته و دارد.

انتهای پیام/

منبع: فردا

کلیدواژه: عباس غزالی بازیگر سینما تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۲۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر اخراجی‌ها کارگردان شد

به گزارش همشهری آنلاین، ابوالفضل همراه اظهار داشت: از فرهنگسرای نیاوران بیرون آمدم که امسال بیشتر به کار هنری‌ام برسم و از تمامی ظرفیتی که داریم، دوستان و هنرمندان خوب و کسانی که سالیان سال است در کنارشان کار و شاگردی کردم کمک بگیرم تا امسال بتوانیم یک سری کارها را انجام دهیم. اولین پروژه‌ای که در دست داریم یک مجموعه تلویزیونی طنز است و پیگیری می‌کنیم که به نتیجه برسیم.

وی که پیشتر پیشینه کارگردانی فیلم کوتاه را در کارنامه کاری‌اش دارد، خاطرنشان کرد: این نخستین کارگردانی من در ساخت مجموعه بلند تلویزیونی خواهد بود. تشکیل اتاق فکر و کارهای مقدماتی و رایزنی‌های آن در دست انجام است و متعاقبا اسامی عوامل اعلام می‌شود. این مجموعه کاری متفاوت در حوزه کمدی است و بی‌شک مخاطبان بسیاری خواهد داشت. موضوعات روز جامعه محوریت کار در ساخت این مجموعه تلویزیونی است.

بازیگر اخراجی‌ها گفت: در ساخت این مجموعه از بازیگران پیشکسوت و قدیمی با تجربه همراه با ترکیبی از بازیگران نسل جدید و بازیگران تئاتر استفاده می‌کنم.

وی اظهار داشت: در جشنواره‌های مختلف تئاتر، هنرمندان بسیار خوب و مستعدی را در تمامی شهرستان‌ها دیدم و یکی از دلایلم تربیت نیروی انسانی و هنرمندان خوب و متعهد است و به گمانم می‌شود از این ظرفیت برای حضور استعدادهای بازیگری در شهرستان‌ها استفاده کرد.

همراه گفت: این مجموعه تلویزیونی در تهران فیلمبرداری می‌شود اما در کستینگ آن حتما از هنرمندان شهرستانی دعوت خواهم کرد. این روزها مشغول نوشتن هستم و تلاش می‌کنم بیشتر فیلم ببینم.

کد خبر 849313 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • چهره بازیگر سریال خانه‌به‌دوش بعد از ۲۰ سال | تصاویر
  • اعلام زمان قطعی پخش فصل سوم «زخم کاری»
  • بازیگر تایتانیک و ارباب حلقه‌ها درگذشت
  • اتفاق عجیب در لیگ برتر؛ گل گهر در نیمه اول با لباس آبی و در نیمه دوم با لباس سفید! / فیلم
  • بازیگر اخراجی‌ها کارگردان شد
  • بازیگر پایتخت در سن ۷۱ سالگی |‌ عکس
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • تصویر قدیمی از بازیگر معروف و برادرزاده‌اش + عکس
  • بازیگر سینما و پیشنهاد کتابی مرموز