Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-28@08:19:00 GMT

سقف وام‌های پرداختی به نیازمندان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۸۲۴۶۸

ساعت24-مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با دعوت از افراد نیکوکار برای سپرده‌گذاری در این صندوق و ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه واقعی در کشور، گفت: تا پایان سال هفت هزار میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان پرداخت می‌شود.

مجید باجلان با حضور در برنامه زنده تلویزیونی "روی خط خبر" ضمن اشاره به اینکه ماموریت اصلی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است، گفت: هدف اصلی تاسیس صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در کنار ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه واقعی در کشور، پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه در سرفصل‌های مختلف برای خودکفایی و توانمندی مددجویان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کمیته امداد با پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه، سال گذشته ۱۴۸ هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد کرد، ادامه داد: امسال از محل منابع صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و ظرفیت‌های منابع بودجه حمایتی کمیته امداد، هدف‌گذاری برای پرداخت هفت هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان و خانواده‌های نیازمند پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با تاکید بر اینکه سقف وام‌های اشتغال‌زایی به مددجویان ۵۰ میلیون تومان است، اضافه کرد: وام ساخت و تعمیر مسکن ۳۰ میلیون تومان، ودیعه مسکن ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان و تسهیلات گره‌گشایی، درمان و تحصیلی ۵ تا ۱۰ میلیون تومان است که در وام‌های ضروری، هیچگونه کارمزدی دریافت نمی‌شود.

وی گفت: اولویت پرداخت تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به مددجویان است اما به علت مشکلات اقتصادی و مراجعات مردمی، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به سایر اقشار نیازمند از طریق صلاحیت‌سنجی توسط کمیته امداد انجام می‌شود.

 باجلان با دعوت از افراد نیکوکار برای سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، گفت: ترویج و اشاعه فرهنگ قرض‌الحسنه واقعی در جامعه از مهمترین اهداف کمیته امداد در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت است.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در پایان با اشاره به امضای تفاهم‌نامه با شرکت ملی پست ایران گفت: ارائه خدمات بانکداری الکترونیک در محل به مشتری از جمله مواردی است که می‌تواند علاوه بر تکریم مددجویان، موجب افزایش کیفیت خدمات و رضایت‌مندی خانواده‌های تحت حمایت را فراهم کند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۲۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد

منتخب مردم مشگین شهر در مجلس دوازدهم شورای اسلامی گفت: بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تسریع کرده و تلاش مضاعفی انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل بابک رضازاده در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: رویکرد توانمندسازی و خودکفایی مددجویان رویکرد مطلوب و شایسته نهاد عزت آفرین کمیته امداد است و باید با اشتغال و تولید ثروت وابستگی‌ها را به این نهاد کاهش داد.

وی افزود: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی را با نگاه توانمندسازی و خودکفایی جامعه هدف کمیته امداد شاهد بودیم که امسال نیز با نگاهی از سر خیرخواهی باید موانع و مشکلات را رفع و نسبت به اشتغال فراگیر مددجویان و پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل کمر همت بسته شود.

رضازاده گفت: در شأن کشور ما نیست که هر سال بر تعداد جمعیت تحت حمایت خود بیفزاییم بلکه بهتر است با راهکارهای منطقی و درست در حذف فقر از چرخه زندگی مردم همت کنیم.

منتخب مردم مشگین شهر در مجلس دوازدهم شورای اسلامی بیان کرد: عمده مطالبات مردم، امروز در مباحث اقتصادی و معیشتی خلاصه می‌شود و بهتر است با کنار گذاشتن روش‌های غلط گذشته سیاست بهبود معیشت مردم را با حفظ شأن و عزت آنها مورد توجه و تمرکز قرار دهیم.

وی ادامه داد: در کنار بانک‌های عامل در صدور مجوزهای اشتغال و کارآفرینی باید تسهیل گری کرد تا موانع و مشکلات یکی پس از دیگری برطرف و به بهبود معیشت مردم به ویژه گروه‌های آسیب پذیر کمک کنیم.

کد خبر 748133

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند