Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@04:38:37 GMT

یک منزل مسکونی سوداگر مرگ در شهرستان بن پلمپ شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۸۲۷۹۹

یک منزل مسکونی سوداگر مرگ در شهرستان بن پلمپ شد

 به گزارش ایرنا، محمدرضا سیاهپور روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: با توجه به گزارشات رسیده مبنی بر افزایش فروش و توزیع مواد مخدر در یکی از منازل مسکونی روستای آزادگان شهرستان بن، دستورات قضایی لازم برای پاکسازی، بازرسی از منزل مسکونی صادر شد.
وی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با پاکسازی محل و ورود به منزل متهم موفق شدند یک کیلوگرم از انواع مواد مخدر را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، متهم اصلی به همراه ۴متهم دیگر که در حال خرید و استعمال مواد بودند دستگیر و به دادسرای عمومی و انقلاب بن تحویل داده شدند.
سیاهپور گفت: پس از ارسال پرونده به مرجع قضایی، متهم اصلی با قرار تأمین مناسب روانه زندان شد و با توجه به سوابق متعدد متهم در توزیع و فروش مواد مخدر ،منزل مسکونی  وی پلمپ و دوربین‌های مدار بسته اطراف آن جمع‌آوری شد.

از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از یک تن و ۶۰۰کیلوگرم موادمخدر کشف و ضبط و ۲۴ باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز متلاشی شد.

شهرستان بن در ۲۰کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

۷۳۶۰/۲۰۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر انتظامی مبارزه با موادمخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۲۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، سر آتشیار علیرضا رحیمی اظهار کرد: حریق پشت بام منزل واقع در تقاطع فرهنگ و جلال آل احمد در ساعت ۱۵:۳۵ دقیقه ظهر امروز به سامانه تلفنی ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله همکاران از ایستگاه های ۲۲ و ۳۳ به محل اعزام شدند.

رئیس ایستگاه ۵ آتش نشانی مشهد افزود: آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن این حریق را کنترل و اطفا کردند اما کاوش به علت حجم لوازم موجود در محل طولانی شد.

طبق گفته وی علت این حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان