Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:17:15 GMT

گشایش دفتر پلیس گمرک در قشم

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۸۳۰۵۱

گشایش دفتر پلیس گمرک در قشم

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی هرمزگان در این آیین گفت: این نهاد با هدف پیشگیری با قاچاق سازمان یافته  از مبادی رسمی است.

سردار عزیز اله ملکی افزود: سعی میشود تا ورود قاچاق کالا از مبادی رسمی کاهش یابد  که با این حرکتی که در استان به تبع کشور صورت می گیرد رونق اقتصادی و شعار سال تحقق پیدا کند و ثبات اقتصادی پایدار در کشور شکل بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: پلیس به عنوان اهرم قضائی نظام در کنار گمرک به صورت تخصصی موضوع نظارت را در دستور کار قرار می‌دهد.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: یکی از بهترین راه‌ها برای مهار قاچاق کنترل دقیق‌تر مبادی ورودی است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای پلیس گمرک آموزش‌های مخصوص دیده‌ اند و به قوانین گمرک تسلط دارند، خاطر نشان کرد: تمام هماهنگی‌های قانونی برای استقرار پلیس با دستگاه‌های مسوول از جمله گمرک، سازمان بنادر و غیر آن صورت گرفته است.

ملکی افزود: حضور پلیس در گمرک باعث ارتقای احساس امنیت نزد فعالان اقتصادی و شهروندان می شود و از سوی دیگر فضا را برای مجرمان اقتصادی و کسانی که قصد دور زدن قانون در گمرک را دارند، ناامن می‌کند.

وی ادامه داد: هدف از عزم جدی ناجا مبنی بر راه اندازی پلیس گمرک، اجرای مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص قاچاق سازمان یافته از مبادی رسمی و کمک به مجموعه گمرک برای سالم سازی فضای اقتصادی کشور است.

هم اکنون پلیس گمرک در بندرعباس، بندر گناوه و قشم مستقر شده‌است.

۷۵۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گمرک جمهوری اسلامی ایران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هرمزگان پلیس قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۳۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، سرهنگ عیسی روشن‌قلب با بیان اینکه ماموران یگان امداد حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی شمال به جنوب به یک دستگاه خودرو باری نیسان که در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، گفت: در بازرسی از این خودرو، ۱۰ دستگاه کولر گازی قاچاق کشف شد.
وی ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۳ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: متهم ۲۴ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • گزارش برنامه توسعه سازمان ملل و کمیته «اسکوا» از اوضاع غزه
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • مغان طلاست نباید در قواره مس بماند/گمرک بیله سوار نبض اقتصاد مغان
  • رشد صادرات و ترانزیت آستارا؛ مرز مهم اقتصادی کشور
  • کشف خودروی تویوتا قاچاق از یک تعمیرگاه