Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@16:20:42 GMT

ترامپ به دنبال تحقیر ایران است

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۸۳۱۳۸

ترامپ به دنبال تحقیر ایران است

به گزارش ایرنا، سردار حسین دهقان روز یکشنبه در حسینیه  سپاه بابل در جمع بسیجیان و رزمندگان بیان کرد: ترامپ قصد دارد با شدت تحریم ها  ایران را وارد میز مذاکره کند و دستور مذاکره را خود تعیین کند.

وی گفت: ترامپ یک تاجر است که تنها به فکر جبران کسری بودجه کشور خود است و در هر مذاکره‌ای به دنبال سودی برای کشور خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سردار دهقان افزود: نتیجه هر مذاکره باید حفظ اقتدار کشور ایران باشد و عقب نشینی و شکست دشمن را در پی داشته باشد.

 وی اظهار داشت: نظام سلطه به دنبال آن است که ملت ما را به تسلیم و ذلت بکشاند تا کشورهای دیگر مسیری را که ایران رفته تکرار نکنند.

سردار دهقان بیان داشت: مسیری که ایران انتخاب کرده است یک مسیر درست و انقلابی است و پاسخ ملت ما آن است که به هیچ عنوان زیر بار زور نمی رود و روحیه انقلابی خود را حفظ می کند.

وی افزود: کشور ما در هشت سال دفاع مقدس تجربه کرد که ملت ایران باید روی پای خود بایستد و این اصل را هم در دفاع مقدس ثابت کردیم.

وی گفت: نظام سلطه به خوبی می داند که ملت ایران دارای کرامت انسانی است  و با ایمان بالای خود هر توطئه ای را خنثی می کند.

سردار دهقان در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: دشمن به هیچ عنوان دست از دشمنی خود بر نمی دارد و امروز جنگ اقتصادی، سیاسی و تبلیغاتی را به راه انداخته است.

 مشاور مقام معظم رهبری در صنایع دفاعی گفت: کشور ایران در هشت سال دفاع مقدس درس های خوبی آموخته است و به خوبی می داند که چگونه باید از خود دفاع و توطئه دشمن را خنثی کند.

کد خبر 456733 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دفاع سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۳۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام، سردار هاشم غیاثی در پیام تسلیت آورده است: رزمندگان دلاور لشکر ویژه شهدا در طول صحنه‌های دفاع از این مرز و بوم به ویژه در ۸ سال دفاع مقدس جان فشانی‌ها و دلاور مردی‌های سید مجید ایافت را به یاد دارند، او که در عملیات مرصاد به اتفاق همرزمانش، داغ پیشروی منافقین را از تنگه چهار زبر در کرمانشاه بر دل دشمنان این انقلاب گذاشت.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در پیام خود به مناسبت رحلت سردار ایافت آورده است: رضوان پروردگار بر این سردار پر افتخار و مجاهد فی سبیل الله که بعد از دفاع مقدس برای ترویج پیام انقلاب اسلامی و رفیقان شهیدش لحظه‌ای از پای ننشست و با حضور در میدان‌های فرهنگی همیشه به دنبال زنده کردن راه شهیدان بود که این تلاش‌ها در یاد و خاطره اهل فرهنگ و هنر انقلاب خواهد ماند.

وی در پایان این پیام آورده است: از درگاه خداوند رحمان برای همه بازماندگان صبر و شکیبایی و علو درجات و همنشینی با رفقای شهیدمان را برای این مجاهد نستوه مسالت می‌کنم.

دیگر خبرها

  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین
  • سردار رادان: دشمن به دنبال کارزارهای خیابانی است
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • ۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • دفاع مقدس ما امروز در جنگ نرم است
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • یادواره شهدای شهرستان زرندیه
  • هفته فرهنگی شهرستان زرندیه