Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@21:16:07 GMT

برتری خانگی ناپولی مقابل برشا

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۸۳۲۴۱

برتری خانگی ناپولی مقابل برشا

تیم فوتبال ناپولی در دیدار خانگی برابر برشا به برتری ۲ بر یک دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،  به از هفته ششم لیگ فوتبال باشگاه‌های ایتالیا، ناپولی در ورزشگاه «سن‌پائولو» ‌ به مصاف برشا رفت و صاحب برتری شد.

این برد سبب شد تا تیم تحت هدایت «کارلو آنجلوتی» با ۱۲ امتیاز به رتبه چهارم جدول رده‌بندی رسیده و به ادامه فصل امیدوار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برشا نیز با ۶ امتیاز به رتبه چهاردهم نزول کرد. این تیم که به‌تازگی راهی سری‌آ شده است برای بقاء در سطح اول فوتبال ایتالیا، کار دشواری دارد.

در این دیدار، «دریس مرتنز» و «مانولاس» در نیمه نخست برای ناپولی گلزنی کردند و «ماریو بالوتلی» در دقیقه ۶۷ تنها گل برشا را به‌ ثمر رساند.

برنامه سایر دیدارهای امروز:

لاتزیو - جنوا / ساعت ۱۶:۳۰

لچه - آ.اس‌رم / ساعت ۱۶:۳۰

اودینزه - بولونیا / ساعت ۱۶:۳۰

کالیاری - هلاس‌ورونا / ساعت ۱۹:۳۰

آث‌میلان - فیورنتینا / ساعت ۲۲:۱۵

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال ناپولی کارلو آنجلوتی تیم فوتبال برشا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۳۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم

وینگر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: طرز فکری در تیم نسبت به بازی‌های خانگی به‌وجود آمده بود اما خوشبختانه با پیروزی مقابل آلومینیوم شرایط بهتر شد و امیدوارم فردا هم این روند ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قبل از تقابل با تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه ملت کمپ اختصاصی ذوب‌آهن با حضور اصحاب‌رسانه برگزار شد.

محمدحسین اسلامی پس از اتمام تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته و شرایط خوبی داشته‌ایم. بازی مقابل نساجی برای تیم ما و همچنین تیم حریف حائزاهمیت است. امیدوارم بتوانیم یک بازی خوبی به نمایش بگذاریم و نتیجه خوبی در نهایت کسب کنیم.

وی افزود: طرز فکری در تیم نسبت به بازی‌های خانگی به‌وجود آمده بود اما خوشبختانه با پیروزی مقابل آلومینیوم شرایط بهتر شد و امیدوارم فردا هم این روند ادامه پیدا کند. دیدار با تراکتور در جام‌حذفی هم برای ما با بدشانسی به پایان رسید و درحالی که خوب بازی کردیم در ضربات پنالتی حذف شدیم.

وینگر جوان تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه خودم هم شرایط مناسبی را پشت‌سر می‌گذارم که نتیجه زحمات بچه‌های تیم است و امیدوارم در ادامه فصل روندی که دارم ادامه پیدا کند.

کد خبر 749460

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات