Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرسدس در حالی یک-دو کرد که در نیمه نخست مسابقه رانندگان فراری رده‌های اول و دوم را در اختیار داشتند.

طرفداری - لوییس همیلتون در مسابقه اصلی گرندپری روسیه زودتر از هر راننده دیگر از خط پایان عبور کرد. هم‌تیمی راننده بریتانیایی یعنی والتری بوتاس در رده دوم ایستاد تا مرسدس پس از نمایش‌های درخشان ابتدای فصل مجددا یک-دو کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سباستین فتل که مسابقه را از خط سوم آغاز می‌کرد در استارت بلافاصله از همیلتون و سپس از لکلرک سبقت گرفت و در استینت اول مسابقه به‌خوبی توانست پیشتازی را حفظ کند. در حالی که راننده آلمانی از سرعت مسابقه‌ای خوبی برخوردار بود تیم فراری به او دستور داد تا رده اول را به لکلرک واگذار کند و فتل نیز در اجرای دستور تیمی تعلل کرد تا تغییر راننده تیم ایتالیایی به پس از پیت استاپ موکول شود. فراری لکلرک را دو دور زودتر از فتل برای پیت استاپ فراخواند تا پس از باکس کردن سب، او پشت سر لکلرک قرار بگیرد اما این پایان ماجرا نبود.

با بروز نقص فنی در موتور ماشین شماره پنج فراری، سباستین فتل از دور مسابقه کنار رفت و پس از آن نیز با تصادف جورج راسل ماشین ایمنی وارد پیست شد و همین امر فرصت مناسبی برای مرسدس‌ها ایجاد کرد تا به استینت اول خود که با استفاده از لاستیک مدیوم طی شده بود پایان بدهند و خودشان را به لاستیک سافت مجهز کنند. پس از خروج مرسدس‌ها از پیت لین، لکلرک بین همیلتون و بوتاس قرار داشت اما ماشین ایمنی نیز کماکان مسابقه را کنترل می‌کرد تا فراری وسوسه شود و لکلرک را برای تعویض لاستیک‌ها مدیوم با سافت فرابخواند. همین امر موجب شد تا راننده اهل موناکو یک رده سقوط کند و تلاش‌هایش برای پس گرفتن رده ناکام بماند. بوتاس با رانندگی بدون اشتباه خود و به‌لطف برتری ماشین مرسدس W10 در سکتور سوم لکلرک را پشت خود نگه داشت و همیلتون نیز به‌خوبی توانست فاصله خود را افزایش دهد تا لوییس همیلتون نخستین پیروزی خود را پس از مسابقه مجارستان جشن بگیرد.

در تصویر زیر رده‌بندی کامل رانندگان در مسابقه اصلی گرندپری روسیه را مشاهده کنید:

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۳۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان لالیگا همراه مادرشان در زمین مسابقه!

بازیکنان ختافه شب گذشته به مناسبت «روز مادر در اسپانیا» همراه با مادرهای‌شان وارد زمین شدند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بازیکنان ختافه قبل از بازی با اتلتیک بیلبائو، جهت تقدیر از مادران خود با آنها وارد زمین شدند. این حرکت خلاقانه به دلیل روز مادر در اسپانیا توسط باشگاه طراحی شده بود که مورد استقبال و توجه رسانه های این کشور نیز قرار گرفت.

البته مادران بازیکنان ختافه به دلیل باخت دو بر صفر آنها، از فرزندان خود در پایان این بازی راضی نبودند. 

دیگر خبرها

  • فرمول یک | شب باشکوه لندو نوریس؛ اولین قهرمانی راننده انگلیسی در گرندپری میامی رقم خورد
  • حسن رود و آخرین توصیه‌های تارتار (عکس)
  • ادعای جنجالی آلونسو درباره داوری فرمول یک
  • فصل پنجم «نون‌خ» برای سلمان همراه با چاشنی ماه عسل بود
  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!
  • حضور زین الدین زیدان در مراسم اهدای جوایز مسابقه اسپرینت گرندپری میامی + عکس
  • بازیکنان لالیگا همراه مادرشان در زمین مسابقه!
  • سریال برد‌های الهلال در لیگ عربستان
  • حذف فتوحی و باهر از جدول مقدماتی شمشیربازی گرندپری سئول   
  • سریال بردهای الهلال در لیگ عربستان