Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل اتباع استانداری تهران نحوه حضور اتباع خارجی در راهپیمایی اربعین را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، منصور حاجی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برنامه و زمانبندی ثبت نام اتباع مقیم عراقی و افغانی برای سفر اربعین98 اعلام شد،  گفت: اتباع عراقی باید برای ثبت نام به اداره کل اتباع مراجعه و فرم ها را دریافت کنند و مدارکشان بعد از تکمیل به اداره گذرنامه ارسال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: بعد از صدور روادید، بازگشت به اداره کل اتباع بازگشت داده می شود و می توانند آن را از این اداره کل دریافت کنند.

به گفته حاجی، اتباع افغانی با حضور در دفاتر کفالت، مدارک را تکمیل و در سامانه سماح ثبت نام می کنند و پس از آن کلیه مدارکشان از طریق دفاتر کفالت به نیروی انتظامی و پلیس مهاجرت می رود.

حاجی درخصوص تعداد اتباعی که از استان تهران برای راهپیمایی اربعین در سامانه ثبت نام کرده‌اند، گفت: با توجه به اینکه سامانه سما جدیدا کار خود را آغاز کرده هنوز آمار دقیقی نسبت به اتباع ثبت نامی نداریم اما به صورت تقریبی 300 خانوار یعنی حدود 600 نفر در این سامانه ثبت نام کرده‌اند.

وی تاکید کرد که اتباع خارجی تنها تا 17 مهر ماه فرصت دارند تا در سامانه سماح ثبت‌نام کنند.

به گفته حاجی ، اتباع تنها از مرز چذابه برای شرکت در راهپیمایی اربعین می‌توانند به کشور عراق مراجعه کنند.

سرپرست اداره کل اتباع استانداری تهران تاکید کرد: بی‌تردید خدمات اداره کل اتباع استان تهران تنها برای افرادی است که دارای گذرنامه یا کارت آمایش و اوراق معتبر هستند .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اتباع خارجی اربعین 98 استانداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۳۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال پیامک از سامانه سهما به اتباع مجاز

سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیامکی برای اتباع و مهاجران خارجی مجاز در کشور برای استعلام حضور یا حضور نداشتن توسط سامانه سهما ارسال شده است. 

به گزارش مشرق، سازمان ملی مهاجرت در این اطلاعیه از اتباع و مهاجران خارجی مجاز خواسته است در اسرع وقت موارد درخواستی داخل پیامک را تکمیل و ارسال کنند.

متن ارسالی به این شرح است: تبعه گرامی با شناسه یکتا... برای صدور کارت هوشمند باید پس از ثبت نام و ورود به سامانه سهما به آدرس www.irmigrationorg.ir حداکثر تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ کد …... را در قسمت اعتبارسنجی صدور کارت هوشمند وارد کنند.

سازمان ملی مهاجرت تاکید کرده است: اقدام نکردن این افراد به منزله حضور نداشتن تلقی می‌شود و هیچ خدماتی به این افراد تعلق نمی‌گیرد.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • بازدید از اداره اتباع استان گلستان
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • چالش حضور برنامه‌ریزی نشده اتباع خارجی در پردیس
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با کارت شناسایی جدید انجام می‌شود
  • تمامی فعالیتهای فرهنگی اتباع اهل سنت باید در چارچوب قوانین و باشد
  • ارسال پیامک از سامانه سهما به اتباع مجاز
  • مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند
  • ارسال پیامک سامانه سهما به اتباع خارجی