Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور حاجی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برنامه و زمانبندی ثبت نام اتباع مقیم عراقی و افغانی برای سفر اربعین ۹۸ اعلام شد، گفت: اتباع عراقی باید برای ثبت نام به اداره کل اتباع مراجعه و فرم‌ها را دریافت کنند و مدارکشان بعد از تکمیل به اداره گذرنامه ارسال می‌شود.

وی یادآور شد: بعد از صدور روادید، بازگشت به اداره کل اتباع بازگشت داده می‌شود و می‌توانند آن را از این اداره کل دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته حاجی، اتباع افغانی با حضور در دفاتر کفالت، مدارک را تکمیل و در سامانه سماح ثبت نام می‌کنند و پس از آن کلیه مدارکشان از طریق دفاتر کفالت به نیروی انتظامی و پلیس مهاجرت می‌رود.

حاجی درخصوص تعداد اتباعی که از استان تهران برای راهپیمایی اربعین در سامانه ثبت نام کرده‌اند، گفت: با توجه به اینکه سامانه سما جدیدا کار خود را آغاز کرده هنوز آمار دقیقی نسبت به اتباع ثبت نامی نداریم، اما به صورت تقریبی ۳۰۰ خانوار یعنی حدود ۶۰۰ نفر در این سامانه ثبت نام کرده‌اند.

وی تاکید کرد که اتباع خارجی تنها تا ۱۷ مهر ماه فرصت دارند تا در سامانه سماح ثبت‌نام کنند.

به گفته حاجی، اتباع تنها از مرز چذابه برای شرکت در راهپیمایی اربعین می‌توانند به کشور عراق مراجعه کنند.

سرپرست اداره کل اتباع استانداری تهران تاکید کرد: بی‌تردید خدمات اداره کل اتباع استان تهران تنها برای افرادی است که دارای گذرنامه یا کارت آمایش و اوراق معتبر هستند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اتباع خارجی اربعین 98 راهپیمایی اربعین اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۴۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین

با حضور طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین فینال رقابت‌های جام رمضان اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین  برگزار گردید .

این رقابت‌ها که با حضور ۱۰ تیم و برگزاری ۲۴ مسابقه در ماه مبارک رمضان آغاز گردیده بود با برگزاری مسابقه فینال و رده‌بندی تیم‌های برتر خود را شناخت .

در فینال این رقابت‌ها که با حضور دکتر طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین در سالن ناحیه شهری چوبیندر برگزار شد تیم سفیر قزوین موفق شد با غلبه بر تیم اتحاد به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یابد.

تیم اتحاد نیز دوم شد و تیم سفیر جوانان به مقام سوم این رقابت‌ها رسید.

در حاشیه این مسابقات طریقی از برگزاری منظم و منضبط این  مسابقات تقدیر و تشکر کرد و گفت رسیدگی به امورات فرهنگی و اجتماعی اتباع و مهاجرین خارجی در در اولویت امور این اداره کل می‌باشد.

در پایان مراسم اهدای کاپ و جوایز قهرمانی با حضور مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی برگزار گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان
  • برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در کردستان
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در استان کردستان