Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی گفت: سنگرسازان بی سنگری که برای ساخت سنگر رزمندگان از جان خود می گذشتند؛ درس مقاومت و ایثار را برای همه آموختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین خاتمی عصر امروز(هفتم مهر) در همایش بزرگداشت شهدای جهاد سازندگی که با عنوان سنگرسازان بی‌سنگر در تبریز برگزار شد، اظهار داشت: تاریخ هیچ‌گاه رشادت ها و جان فشانی های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را فراموش نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان زنجان ادامه داد: حماسه هشت سال دفاع مقدس میراث گرانبهایی است که همه وظیفه دارند ابعاد آن را برای نسل جوان جامعه و آینده سازان کشور منتقل کنند و دستاوردهای آن نیز برای همگان تبیین شود.

وی نقش جهادگران هشت سال دفاع مقدس را در کنار دیگر رزمندگان بی بدیل خواند و ادامه داد: سنگر سازان بی سنگری که برای ساخت سنگر رزمندگان از جان خود می گذشتند درس مقاومت و ایثار را برای همه آموختند و معارف این جنگ نابرابر با صدها جلد کتاب قابل بیان نیست .

همچنین رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در سخنانی گفت: مایه افتخار و مباهات است که رزمندگان و جهادگران این استان منشاء پیروزیها و اثرات زیادی در عملیات های مختلف در دوران دفاع مقدس بودند و امروز هم برای تامین امنیت غذایی همچنان در دفاع از ایران اسلامی تلاش می کنند.

«اکبر فتحی» با بیان این‌که سازمان جهادکشاورزی استان در طول دوران هشت سال دفاع مقدس 121 شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده است، افزود: تمامی شهدای جهاد مایه عزت و افتدار این سازمان هستند.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس 810 نفر جهادگر استان به افتخار جانبازی نائل آمده و 54 نفر نیز به عنوان آزاده سرافراز در تاریخ پر افتخار هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی کرده اند.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین حسینی نماز جمعه خطبه های نماز جمعه هفته دفاع مقدس نهمین کنگره بین المللی امام سجاد ع دفاع مقدس مجلس خاتمی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۴۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی هویت شهید دفاع مقدس

سرهنگ رستمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: شهید سید علاءالدین اسدپور متولد سال ۱۳۴۹ بود که بیست و سوم خرداد سال ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه و در عملیات بیت المقدس ۷ به شهادت رسید.
سرهنگ رستمی افزود: پیکر این شهید والامقام همراه با پلاک هم اکنون در معراج شهدای تهران است و شنبه ۱۵ اردیبهشت و هم زمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، بر روی دستان مردم شهرستان زرقان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • حمله حزب‌الله لبنان به ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد