Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:46:08 GMT

ارزش‌های دفاع مقدس باید با منطقی قوی تبلیغ شود

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۸۴۴۶۲

ارزش‌های دفاع مقدس باید با منطقی قوی تبلیغ شود

سردار حسینعلی یوسفعلی زاده در همایش "واژه های تسبیح" ویژه تجلیل از بانوان ایثارگر در حرم مطهر رضوی افزود: ۴۰ سال صبر و مجاهدت زنان و مردان این کشور در راه جهاد و ایثار سپری شد و این مجاهدان در میدان‌های مختلف دفاع مقدس و انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند و در رکاب امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب ادای وظیفه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید با ۱۰۰ زبان این حماسه ها گرامی داشته شود و با استفاده از ظرفیت‌های مومنانه، انسانی و اسلامی نگذاریم دشمنان و مزدوران و ایادی آنان میراث امام و شهدا را به تاراج ببرند.

یوسفعلی زاده گفت: رفتار و جهاد زینبی شما بانوان ایثارگر در دوران معاصر باید بیانگر حماسه های کربلای سال ۶۱ هجری و کربلاهای ایران باشد و البته امروز کربلای جبهه های مقاومت نیز پیش روی ماست و باید مدافعان حرم نیز پاس داشته شوند.

امام خمینی (ره) آموزه های دینی را به متن زندگی مردم وارد کرد

رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی نیز در این مراسم گفت: یکی از ابتکارات امام خمینی (ره) بازخوانی آموزه های دینی جامعه بود و ایشان این تعالیم و فرهنگ شهادت طلبی را در متن زندگی مردم وارد کرد.

حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد افزود: آموزه های دینی مردم تبدیل به اسلحه ای شد که همه نسل‌ها را به مرز شهادت رهنمون کرد و در حقیقت فرهنگ دینی انقلاب اسلامی، بینش جامعه ایران را تغییر داد.

وی هشت سال دفاع مقدس رای تنها یکی از قله های نبرد حق علیه باطل توصیف کرد و افزود: مقابله با منافقان و ترورها، تهدیدها و تحریم ها، استکبار ستیزی و مقابله با آمریکا از جمله مصادیق مقابله حق علیه باطل در دوره کنونی است.

این مسئول فرهنگی گفت: کسانی که دست بردند تا نام شهدا را از کوچه های شهر پاک کنند همه روسیاه و شرمنده شدند چرا که ماندگاری نام شهدا مساله ای، دینی، هویتی و میهنی است.

این مراسم با حضور بیش از دو هزار مادر، همسر، فرزند و خواهر شهیدان جنگ تحمیلی و مدافع حرم اهل بیت(ع) و جمعی از خادمیاران خانواده شهدا و زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در رواق حضرت زهرا (ع) حرم مطهر رضوی برگزار شد.

۳۲۲۱/۱۹۲۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس حرم امام رضا خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس

ایسنا/ایلام هم‌زمان با سال‌روز شهادت امام جعفرصادق(ع) استاندار ایلام با حضور در منزل شهید تازه‌تفحص شده دوران دفاع مقدس«محمدشفیع فیضی‌زاده» ضمن قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

استاندار ایلام در این دیدار گفت: هر چه داریم از برکت وجود شهداست و ادامه راه، آرمان، اهداف آنان و خدمت‌گذاری به مردم از انتظارات شهدا از ما است که در این مسیر باید ثابت‌قدم باشیم.
بهرام‌نیا افزود: شهدا رستگار شدند و نزد پروردگار متعال روزی دارند این شهید والامقام، برای کشور، استان ایلام و خانواده فیضی‌زاده افتخاری بزرگ است.
استاندار ایلام یادآور شد: امروز که مصادف با سال‌روز شهادت امام جعفرصادق(ع) است بعد از ۴۱ سال، شاهد شناسایی و تفحص پیکر این شهید والامقام هستیم. ما از خانواده شهدا تشکر و قدردانی داریم چرا که خانواده شهدا صاحب اصلی این نظام هستند.
وی با بیان این‌که شهید فیضی‌زاده مظهر ایثار و فداکاری است، گفت: این شهید بزرگوار در آن مقطع، از دنیا و مادیات دنیا گذشت و برای دفاع از خاک این کشور در میدان حق علیه باطل به لقاءالله پیوست. 
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون در مشهدالرضا