Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@02:58:13 GMT

مهاجری: دنبال بهانه جویی نیستم/ شرمنده مردم شدیم

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۸۴۷۶۵

مهاجری: دنبال بهانه جویی نیستم/ شرمنده مردم شدیم

سرمربی نساجی مازندران امیدوار است تا با تلاش بهتر عملکرد بهتری در لیگ برتر داشته باشد.

به گزارش ایسنا، رضا مهاجری سرمربی نساجی مازندران پس از شکست تیمش مقابل شهرخودرو در مرحله یک‌شانزدهم رقابت‌های جام حذفی گفت: فوتبال برد و باخت دارد اما یک جایی آدم شرمنده مردم می‌شود. من بارها به بازیکنان گفتم که وقتی مسئولیت یک تیم مثل نساجی را قبول می‌کنی باید تمام مسائل آن را بپذیری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من دنبال بهانه جویی نیستم و در روزهایی که بردیم هم این مشکلات بود اما این مشکلات دارد فرسایشی می‌شود.

او ادامه داد: به ترکیب شهرخودرو نگاه کنید که چند تغییر نسبت به ما داشته است؟ حالا ببینید که این تغییرات یا به خاطر شهامت یا نداشتن بازیکن بوده است. ما به دلیل مصدومیت نوید هاشمی و یک بازیکن دیگر را نداشتیم. ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم. با مصدوم شدن یکی از بازیکنان نظم تیم به هم خورد. در نیمه دوم تغییرات انجام دادیم و شهرخودرو را کنترل کردیم اما ضربه‌ای از تیم حریف که قابل کنترل بود تبدیل به گل شد و بعد از آن بازی احساسی جلو رفت و باعث شد جام حذفی را از دست بدهیم. امیدوارم با تلاش بهتر نتایج بهتر در لیگ برتر ببینیم.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رضا مهاجری تیم فوتبال نساجی قائم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۴۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران پس از چند بازی استفاده از پیراهن سفید رنگ حتی در بازی‌های خانگی در نیم فصل دوم، دوباره از رنگ اصلی خود در بازی‌های اخیر استفاده می‌کند.

سفید پوشیدن نساجی باعث ایجاد حواشی و سوال برای هواداران شده بود و حالا شاگردان ساکت با لباس قرمز خود مقابل رقیبان قرار می‌گیرند.

بنابراین در جلسه هماهنگی دیدار نساجی مازندران و ذوب‌آهن به میزبانی اصفهانی‌ها مقرر شد نساجی با لباس یک دست قرمز پا به زمین مسابقه بگذارد.

آنها در بازی برابر سپاهان و تراکتور نیز با لباس اصلی خود ۴ امتیاز کسب کردند و به نظر می‌رسد دیگر تا میزبانی قرمزپوش مقابل‌شان نباشد این پیراهن را عوض نمی‌کنند.

دیگر خبرها

  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • شمسایی: شرط گذاشتم که اگر قهرمان شدیم، قراردادم تمدید شود