Web Analytics Made Easy - Statcounter

«آرش شکرریز» در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درباره آرای صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر، اظهارداشت: حکم کمیته انضباطی راجع به محرومیت سیاوش یزدانی با توجه به تخلفات قبلی این بازیکن در دیدار فصل گذشته سپاهان و پرسپولیس، می‌توانست شدیدتر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وکیل بین‌المللی فوتبال افزود: به غیر از حکم یزدانی، آرای کمیته انضباطی درباره سایر بازیکنان با توجه به گزارش ارائه شده از سوی ناظر بازی و موادی که مورد استناد قرار گرفته، صحیح است.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر ۳۱ شهریور برگزار شد که در نهایت با برتری یک بر صفر سرخ‌پوشان پایان یافت.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، امروز (یکشنبه) هفتم مهر با توجه به تخلفات رخ داده از سوی بازیکنان و تماشاگران دو تیم، رأی خود را درباره متخلفین صادر کرد.

بر اساس این حکم، تماشاگران منتسب به باشگاه استقلال به دلیل توهین و فحاشی نسبت به داور مسابقه و بازیکنان تیم حریف و پرتاب صندلی به سوی تماشاگران رقیب خود و همچنین پرتاب اشیاء به سوی بازیکنان تیم پرسپولیس، یک جلسه از تماشای دیدار تیم خود محروم و باشگاه استقلال نیز ۷۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی شد.

همچنین طبق این حکم، عارف غلامی بازیکن تیم استقلال تهران به علت ورود به نزاع جمعی و اخذ کارت زرد و متعاقب آن توهین به داور مسابقه به دو جلسه محرومیت از حضور در مسابقه لیگ و پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی، سیاوش یزدانی بازیکن تیم استقلال به دلیل نقض اصول رفتار کلی با انجام بی احتیاطی که منجر به نزاع جمعی شد، یک جلسه محرومیت از مسابقه لیگ برتر و پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و علی کریمی بازیکن تیم استقلال تهران به دلیل نقض اصول کلی رفتار در بازی حساس شهرآورد که منجر به اخذ کارت زرد و متعاقب آن اخراج از زمین بازی شد، به پرداخت ۱۰۰میلیون ریال جریمه نقدی و توبیخ کتبی محکوم شد.  

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همچنین در این حکم، باشگاه پرسپولیس را به دلیل تخلفات تماشاگرانش به ۷۰۰ میلیون ریال جزای نقدی و به اجرای درآمدن یک جلسه محرومیت تعلیقی قبلی این تیم محکوم کرد.

محمد حسین کنعانی زادگان به علت تحریک تماشاگران استقلال به پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و شجاع خلیل زاده به علت تحریک تماشاگران تیم استقلال در طول بازی و همچنین تحقیر و توهین به داور از طریق نشان دادن علامت سکوت به داور بازی  و حرکات غیرورزشی نسبت به داوران به دو جلسه محرومیت از مسابقات بعدی لیگ و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال شهرآورد شجاع خلیل زاده سیاوش یزدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۴۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی فکر می‌کرد جریمه‌اش به ریال است!

به گزارش "ورزش‌سه"، دقایقی پیش از آغاز نشست خبری عبدالله ویسی که تیمش را آماده مصاف روز آینده برابر تراکتور در ورزشگاه فولاد آرنا می‌کند، خبری روی خروج سایت سازمان لیگ قرار گرفت و بر این اساس عبدالله ویسی به دلیل اظهاراتش پس از تساوی یک بر یک مقابل آلومینیوم در اراک با جریمه ۲ میلیارد تومانی مواجه شد.

این موضوعی بود که ویسی در نشست خبری درباره آن صحبت کرد و واکنش جالب توجهی از سوی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به همراه داشت و در واکنش به آن گفت: «من حرفی زدم که به برخی از دوستان برخورد. الان شنیدن که کمیته انضباطی دو میلیارد ریال یا ۲۰۰ میلیون تومان من را جریمه کردند.»

جریمه دو میلیون دو میلیارد تومانی عبدالله ویسی یکی از سنگین‌ترین جرایم انضباطی تاریخ فوتبال ایران است که باید دید در ادامه چه حواشی دیگری به همراه می‌آورد.

دیگر خبرها

  • شکارچی کل وحشی در کامیاران به ۷۵۰ میلیون ریال جریمه شد
  • شکارچی «کل وحشی» در کامیاران به ۷۵۰ میلیون ریال جریمه شد
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد/ جریمه نقدی صنعت نفت و ملوان
  • ویسی فکر می‌کرد جریمه‌اش به ریال است!
  • ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • سنگین ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است