Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@05:54:43 GMT

8 گمشده یاسوجی به آغوش خانواده بازگشتند

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۸۴۹۵۰

8 گمشده یاسوجی به آغوش خانواده بازگشتند

به گزارش گروه استا‌ن‌های خبرگزاری برنا؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت: کوهنوردان پس از صعود به قله کلونچین شهرستان کوهرنگ، قرار بود جمعه پنج مهر به محل مراجعت کنند، که با مراجعت نکردن به محل به جمعیت هلال احمر شهرستان اطلاع رسانی شد.

سیداحمد مرتضوی فرد افزود: با بازنگشتن کوهنوردان بلافاصله تیم امداد کوهستان با پنج نجاتگر به محل اعزام و موفق به پایین آوردن کوهنوردان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سه کوهنورد دیگرکه مسیربازگشت را گم کرده بودند و یکی از آن‌ها در مسیر حرکت دچار مشکل شده بود با تلاش امدادگران به پایین کوه منتقل شد.

مرتضوی گفت:: ارتفاعات زرد کوه بختیاری بویژه قله کلونچین در درجه اول نیاز به راهنما در مسیر دارد و بدلیل ارتفاع بالا و وجود سرمای زیاد نیاز به ابزار لازم از جمله وسایل شب مانی دارد که توجه به این نکته می‌تواند جان کوهنورد را تا حدودی تضمین کند.عملیات نجات کوهنوردان یاسوجی بیش از ۱۶ ساعت طول کشید.

قله کلونچی بلندترین قله رشته‌کوه زردکوه بختیاری از منطقه کوهستانی زاگرس مرکزی است که در استان چهارمحال و بختیاری، شهرستان کوهرنگ و مرز دو بخش مرکزی و بازفت قرار گرفته‌است. مسیر رایج صعود از آن از شهر چلگرد آغاز می‌شود

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر استان خانواده کوهستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۴۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعه به یاد ماندنی با کوهنوردان دیار الوند

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • تامین زمین ۲۰۰ مشمول جوانی جمعیت در نجف آباد
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • جمعه به یاد ماندنی با کوهنوردان دیار الوند
  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟