Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه «پایش» امشب به بررسی موضوع «بررسی مسائل و مشکلات مربوط به کسب و کار و شغل سردفتری اسناد رسمی»، با حضور محمد عظیمیان، نایب رییس کانون سردفتران، می‌پردازد.
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی برنامه «پایش»، برنامه «پایش» امشب به بررسی موضوع «بررسی مسائل و مشکلات مربوط به کسب و کار و شغل سردفتری اسناد رسمی»، با حضور محمد عظیمیان، نایب رییس کانون سردفتران، می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخش دوم این برنامه نیز با دعوت از دکتر محمود اولیایی، کارآفرین برتر و مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور کاین، موضوعات مرتبط با کار آفرینی و محیط کسب و کار مطرح خواهد شد.
«پایش» به تهیه‌کنندگی الهام پیرهادی و سردبیری محمد عنبری کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که با اجرای سعید توکلی، یک شنبه‌ها و سه شنبه ها، ساعت ۱۹:۴۵ به‌طور زنده پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پایش کسب و کار برنامه پایش اسناد رسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۵۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان لرستان از دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیر مجا‌ز در شهرستان پلدختر خبر داد.   محمد صالحی گفت: در پی گشت و کنترل نیروهای یگان حفاظت محیط زیست در سطح حوزه استحفاظی شهرستان پلدختر به دو گروه شکارچی غیر مجاز برخورد کردند که پس از شناسایی این متخلفان و در یک عملیات تعقیب و گریز موفق به دستگیری آن ها شدند. 

وی افزود: از گروه صیادان غیرمجاز ١٠٠ قطعه ماهی رودخانه ای به همراه نه عدد تور و قلاب ماهیگیری کشف و ضبط شد.   فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان لرستان ادامه داد: اداوت گروه شکارچیان نیز  کشف و ضبط شد.   صالحی تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده متخلفان به منظور انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع و با دستور مقام قضایی روانه بازداشتگاه شدند.

وی از هم استانی ها و نیز هموطنان عزیز خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی با سامانه تلفنی شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس گیرند تا در اسرع وقت نسبت به آن رسیدگی شود.

دیگر خبرها

  • مسئله فلسطین، چالش مشترک جهان اسلام است
  • چالش های هویت فردی «نسل زد» و الگوی فاطمی بررسی می شود
  • بررسی ابعاد سفر گروسی به ایران/ حل چالش موضوع بازرسان/ خنثی‌سازی سیاست هدفمند تبلیغاتی
  • فرار کانون سردفتران از شفاف‌سازی عملکرد مالی
  • گفتگو با با تولیدکننده خلاق گلاب در رادیو
  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود
  • دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر
  • استقرار گروه‌ پایش و مرمت در مجموعه باستانی نقش رستم
  • مقاله پژوهشگر زنجانی در همایش ملی ژئوماتیک برگزیده شد
  • استقرار گروه‌های پایش، حفاظت، مرمت و باستان شناسی در نقش ستم