Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، پروازهای اربعین حسینی از ۲۰ مهر آغاز و تا ۳۰ مهرماه سال جاری انجام خواهد شد و برای این ایام ۷۲۱ مجوز پرواز صادر شده است.

براساس این گزارش فروش بلیت منوط به انجام هماهنگی های لازم با فرودگاه‌های مبدا، مقصد و تعیین دقیق زمان پروازهاست، بر همین اساس فروش شرکت ها به تدریج آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به منظور ساماندهی و جلوگیری از اختلال در فروش بلیت پرواز ایام اربعین، سازمان هواپیمایی کشوری لیست ۱۷نماینده رسمی فروش بلیت پروازهای ایام اربعین جهت رفاه متقاضیان با ذکر آدرس و شماره تلفن های آن مراکز را منتشر کرد.

نرخ بلیت‌های یک‌طرفه در مسیرهای تهران-نجف یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و در مسیر مشهد-نجف یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و نرخ بلیت پروازهای تهران-نجف-تهران و تهران-بغداد-تهران ۲.۲ میلیون تومان و نرخ بلیت مشهد-نجف-مشهد و مشهد-بغداد-مشهد ۲.۸ میلیون تومان تعیین شده است.

هرگونه فروش بلیت هواپیما خارج از نرخ های اعلام شده تخلف محسوب می شود و ضروری است مسافران از خرید بلیت از مراکز غیر مجاز خودداری و  در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند شکایات خود را از طریق سامانه حقوق مسافر در سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir اعلام و با هر گونه تخلف برخورد خواهد شد.

کد خبر 4732371

منبع: مهر

کلیدواژه: پروازهای اربعین اربعین حسینی اربعین 98 بانک مرکزی ایران قیمت دلار شرکت نفت آرامکو عربستان قیمت نفت بازار سهام وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت جهاد کشاورزی بورس قیمت یورو اربعین 98 هپکو اراک قیمت سکه بهار آزادی ایالات متحده آمریکا مالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۵۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا
  • بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا
  • ۱۵۰۰ عمره‌گزار ایرانی از فرودگاه جده بازگشتند
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)