Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@20:48:20 GMT

ایران اسلامی در اوج اقتدار و صلابت

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۸۵۲۹۴

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار احمد عبداللهی معاون بهداشت و درمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در همایش تجلیل از پیشکسوتان بهداری رزمی دفاع مقدس اردبیل عنوان کرد: مقاومت برگرفته از رهنمود‌های مقام معظم رهبری تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های خصمانه دشمنان نظام را بر هم ریخته و باعث شده ایران اسلامی به اوج اقتدار و صلابت خود دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او با پیروی از فرمایشات راهگشای مقام معظم رهبری وحدت و بصیرت ملت نیز بیش از پیش افزایش یافته تا این اقتدار با تداوم اندیشه و نهضت مقاومت پابرجا شود.

معاون بهداشت و درمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، افزود: این ایام یادآور شجاعت و دلارمردی‌های ایثارگران و پاک باختگانی است که با خدای خویش معامله کرده و فرهنگ ایثار و شهادت را به عنوان ماندگارترین آموزه دوران دفاع مقدس از خود به یادگار گذاشتند.

عبداللهی از گرامیداشت ایام دفاع مقدس و مرور خاطرات این برهه به عنوان یک وظیفه یاد کرد و ادامه داد: هر چه داریم از دلاورمردی و رشادت ایثارگران و شهدای والامقامی بوده که برای صیانت از آرمان‌های والای انقلاب در تلاش بودند.

او در پایان بر ضرورت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و افزود: راه‌های حفظ و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید باید نهادینه شده و از این دوران طلایی و آرمان‌های شهدا به بهترین شکل ممکن پاسداری کنیم.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۵۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی هویت شهید دفاع مقدس

سرهنگ رستمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: شهید سید علاءالدین اسدپور متولد سال ۱۳۴۹ بود که بیست و سوم خرداد سال ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه و در عملیات بیت المقدس ۷ به شهادت رسید.
سرهنگ رستمی افزود: پیکر این شهید والامقام همراه با پلاک هم اکنون در معراج شهدای تهران است و شنبه ۱۵ اردیبهشت و هم زمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، بر روی دستان مردم شهرستان زرقان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد