Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، عباس بنایی، فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، 7 مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: رزمایش بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر ناحیه مقاومت محمد رسول‌الله(ص) شیراز با نام «الی بیت‌المقدس» طی روزهای 11 تا 12 مهرماه در شیراز برگزار می‌شود.
وی افزود: این رزمایش به استعداد 2 گردان 791 و 792 بیت‌المقدس و گردان 902 کوثر با هدف دفاع از کوی و برزن، کمین، ضد کمین، تور ایست و بازرسی، تاکتیک عملیات مقابله با ناآرامی‌ها، تجمع‌های غیر قانونی، عملیات روانی و تعقیب و گریز اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز یادآور شد: در رزمایش گردان 902 کوثر ویژه خواهران بسیجی علاوه بر مقابله با ناآرامی‌ها، در قالب گروه‌های امدادی به صورت نمادین به افراد آسیب دیده از حوادث طبیعی و نیز انتقال مجروحان به بیمارستان‌ها کمک می‌شود.
وی بیان کرد: خدمات‌دهی رفاهی شامل تهیه وسائل گرمایشی، پوشاک، ارسال داروی بهداشتی و دیگر موارد امدادی و خدماتی رزمایش بیت‌المقدس است.
بنایی اظهار كرد: کمک به رشد و تعالی جامعه، به ویژه اجرای منویات مقام معظم رهبری، گسترش باور‌ها و اعتقادات دینی، خدمات‌رسانی در ابعاد اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و نیز افزایش توان رزمی بسیجیان از دیگر اهداف رزمایش است.
وی اضافه کرد: مهم‌ترین رویکرد و استراتژی بسیج عملیاتی کردن جهاد فرهنگی و اقتصادی با توجه به تسریع در زیرساخت‌های عمران، کاهش آسیب‌های اجتماعی، کمک به محرومان و اقشار کم درآمد جامعه بوده است.
فرمانده ناحیه مقامت محمد رسول‌الله(ص) شیراز گفت: زمینی برای احداث حوزه امام خامنه‌ای در کوی فرمانداری با همکاری شهرداری منطقه 10 در نظر گرفته و مراحل نقشه‌برداری آن انجام شده و در هفته آینده علمیات اجرایی ساختمان آغاز می‌شود.
بنایی همچنین گفت: شهر صدرا با جمعیت بیش از 150 هزار نفری نیاز توجه جدی برای احداث زمینی برای گردان امام علی(ع) دارد که بتوان در سال جاری این خواسته عملیاتی و اجرایی شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي رزمايش گردان هاي بيت المقدس و كوثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۵۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز شنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در صدد است تا مسکو را به سوی رقابت تسلیحاتی بکشاند.

بر اساس اعلام این رسانه، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه صادره خود در این ارتباط ادامه داد: ناتو به دنبال کشاندن روسیه به یک رقابت تسلیحاتی است.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در این خصوص اضافه کرد که ناتو با برگزاری رزمایش در نزدیکی مرزهای کشورش، سعی دارد مسکو را تحت فشار قرار داده و پای این کشور را به یک رقابت تسلیحاتی بکشاند تا از این طریق ظرفیت رزمی آن را محدود کند.

وی در ادامه تصریح کرد: آنها در این مسیر هرگز موفق نخواهند شد.

این در حالیست که وی پیشتر رزمایش ناتو در فنلاند که ۲۶ آوریل (دیروز هفتم ادریبهشت ماه) آغاز شد را اقدامی تحریک‌آمیز توصیف کرده بود.

زاخارووا در این خصوص تاکید کرده بود: رزمایش نظامی ناتو در مجاورت مرزهای روسیه ماهیتی تحریک‌آمیز دارد. هدف این رزمایش‌ها اعمال فشار نظامی بر فدراسیون روسیه از طریق نمایش زور و به اصطلاح چنگ و دندان نشان دادن است. این رزمایش‌ها خطر حوداث نظامی احتمالی را افزایش می‌دهد.

پیش‌تر، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در آستانه هفتادوپنجمین سال تاسیس این ائتلاف نظامی به سرکردگی آمریکا گفته بود که «هم‌اکنون روسیه و ناتو در وضعیت رویارویی مستقیم قرار دارند.»

گسترش دائمی ناتو به سمت شرق اروپا، به محل مناقشه و استدلال ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه بدل شده است به طوری که او بیش از ۲ سال پیش با اشاره به عدم پایبندی ناتو به وعده‌هایش مبنی بر عدم گسترش به شرق اروپا دستور آغاز عملیات ویژه نظامی مسکو را صادر کرد.

کد خبر 6090224

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • ببینید | اولین تصاویر از آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود
  • کره شمالی: اقدامات بیشتری برای حفظ قدرت نظامی خود انجام می‌دهیم