Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:32:12 GMT

مهمترین عناوین روزنامه‌های هفتم مهر البرز

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۸۵۳۴۳

مهمترین عناوین روزنامه‌های هفتم مهر البرز

روزنامه دنیای هوادار مهمترین تیتر شماره ۳۱۷ خود را نگاهی به سخنرانی حسن روحانی در سازمان ملل اختصاص داد و نوشت: این روحانی انقلابی.

تحول در دانشگاه علوم قضایی بسیار مهم و ضروری است، جغرافیای خاص البرز مسئولیت ما را سنگین‌تر کرده است، رازهای برندسازی دیجیتال با کمترین بودجه و «سلطانی‌فر حامی فتحی، هوادار علیه مدیرعامل!» از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روزنامه پیام آشنا مهمترین تیتر صفحه نخست شماره ۱۴۷۱ خود را به سخنان رئیس پلیس فتای البرز اختصاص داد و نوشت: دستگیری هکر بیش از ۱۲۰۰ اکانت اینستاگرام در البرز.

سال تحصیلی در اولین مدرسه علم و حرکت البرز آغاز شد، ۲ درصد کرایه تاکسی‌های اینترنتی سهم شهرداری‌ها، ۷۰ درصد فضای بهشت سکینه تحت پوشش دوربین مدار بسته و سه ایستگاه آتش‌نشانی در کرج به بهره‌برداری می‌رسد از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است.

در سرمقاله این روزنامه هم مطلبی با عنوان «بایدها و نبایدهای مصرف روغن در سلامتی انسان» منتشر شده است.

همچنین روزنامه پیام سپیدار مهمترین تیتر شماره ۱۲۷۴ خود را به سخنان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای البرز اختصاص داد و نوشت: تصرف حاشیه رودخانه کرج به هیچ وجه قابل تحمل نیست.

البرز قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری تریال کشور شد، هکر ۱۲۰۰ اکانت اینستاگرام در البرز دستگیر شد، تولید پسته مرغوب در دل کویر اشتهارد و تجهیزات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بروز می‌شود از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است.

«هفتم مهر ماه روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی گرامی باد» نیز عنوان سرمقاله روزنامه پیام سپیدار است.

همچنین روزنامه سپهر ایرانیان در شماره ۵۹۲ اعتبار مسئولین در میان فسادها نابود می‌شود، شگرد پزشکان برای دور زدن کارتخوان و مشکلات معیشتی کارگران جدی است را به عنوان مهمترین تیترهای صفحه نخست انتخاب کرد.

از مجموع ۲۱۹ رسانه دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۱۴۵ رسانه شامل هفت روزنامه، ۳۲ هفته نامه، ۱۹ دوهفته نامه، ۴۵ ماهنامه، هشت دوماهنامه، ۲۹ فصلنامه و پنج دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شوند.

این استان دارای ۶۰ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و ۲ هفته نامه، پنج ماهنامه، ۶ فصلنامه و یک دوفصلنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند.

۷۵۳۲/۶۹۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رسانه استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۵۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های هرمزگان ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ نیم صفحه نخست امروز روزنامه‌های هرمزگان به شرح زیر است:

 

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه‌های هرمزگان ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نیم صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • انتقاد دادستان کل کشور از تیترهای صفحه اول بعضی روزنامه‌ها
  • انتقاد دادستان کل کشور از تیترهای صفحه اول برخی روزنامه‌ها
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه
  • صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت