Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@11:18:43 GMT

حذف قبوض کاغذی تلفن در استان سمنان

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۸۵۴۰۵

حذف قبوض کاغذی تلفن در استان سمنان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مدیر عامل شرکت مخابرات استان سمنان با بیان اینکه با حذف قبوض کاغذی در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی می‌شود گفت: با اجرای طرح حذف قبوض کاغذی علاوه بر اینکه بخشی از درآمد حاصل از صرفه‌جویی در این حوزه صرف آموزش می‌شود؛ فرآیند تحویل قبوض نیز که به صورت پیامک برای مشترکین ارسال می‌شود؛ کوتاه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ارسال قبوض به مشترکان تا پیش از اجرای این طرح هر دو ماه یکبار بود که با حذف قبوض کاغذی دوره‌ها نیز یک‌ماهه می‌شود.

دارائی تصریح کرد : هزینه‌ای که برای چاپ و تحویل قبض برای هر یک از مشترکان از سوی این شرکت به صورت ماهیانه صرف می‌شود؛ بالغ‌بر ۸۵۰ تومان است.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان سمنان به نحوه پرداخت قبوض تلفن‌های ثابت و همراه از سوی مشترکان نیز اشاره کرد و گفت: سه روش برای پرداخت قبوض در نظر گرفته‌شده است که راحت‌ترین روش پرداخت از طریق سامانه تلفنی ۲۰۰۰ است که مشترکات با داشتن یک کارت عضو شتاب و رمز دوم می‌تواند به راحتی قبوض خود را پرداخت کنند.

دارایی روش ussd یا همان پیامک داغ را روش دیگر پرداخت قبوض عنوان کرد و گفت: مشترکان با گرفتن «ستاره ۲۰۲۰ مربع» و انتخاب گزینه صورت حساب می‌توانند نسبت به پرداخت قبوض خود اقدام کنند.

او افزود: مراجعه به سایت شرکت مخابرات ایران نیز از دیگر روش‌های پرداخت قبوض تلفن ثابت و همراه از سوی مشترکان است که در این سایت آیکونی برای پرداخت قبض وجود دارد و افراد می‌توانند از این طریق نسبت به پرداخت قبض خود یا فرد دیگری اقدام کنند.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان سمنان با اشاره به تعداد مشترکین تلفن همراه در این استان بیان داشت: در استان سمنان ۸۵۰ هزار مشترک تلفن همراه وجود دارد که از این تعداد ۲۲۰ هزار مشترک دارای همراه دائمی و ۶۳۰ هزار دارای همراه اعتباری هستند.

دارائی درباره تعداد مشترکان تلفن ثابت در استان سمنان گفت: در مجموع ۳۲۰ هزار تلفن ثابت در استان سمنان وجود دارد که از این تعداد ۲۵۰ هزار مشترک فعال است.

او گفت: حذف قبوض کاغذی طرحی در راستای تحقق دولت الکترونیک و توسعه فرایند هوشمند سازی است.

انتهای پیام / ر

جزئیات حذف قبوض کاغذی تلفن در استان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت ارتباطات اپراتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۵۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از گمرک، در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۹۴ هزار و ۴۹۵ دستگاه گوشی تلفن همراه به دو شیوه تجاری و مسافری وارد کشور شده است. ارزش این تعداد گوشی تلفن همراه وارد شده به کشور در مدت یاد شده ۱۲۲ میلیون و ۸۵۹ هزار دلار بود.

این گزارش در خصوص واردات گوشی تلفن همراه به تفکیک تجاری و مسافری می‌افزاید: در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۶۶ هزار و ۱۹۳ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۰۶ میلیون و ۵۵۸ هزار دلار به شیوه تجاری و ۲۸ هزار و ۳۰۲ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۶ میلیون و ۳۰۱ هزار دلار به شیوه مسافری وارد گردید.

بر اساس این گزارش، آمار واردات گوشی تلفن همراه در این مدت شامل ردیف تعرفه ۸۵۱۷۱۳۹۰ به شرح گوشی‌های تلفن همراه هوشمند و کد شماره ۸۵۱۷۱۴۲۰ به شرح گوشی تلفن همراه با صفحه کلید غیر لمسی می‌باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همراه پرخرج
  • تداوم پیشتازی همراه اول در جذب مشترکان
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • پلیس علت اکثرتصادف‌های رانندگان ایرانی را فاش کرد
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف