Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@20:20:37 GMT

دوشنبه مدارس ابتدایی و استثنایی مشهد تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۸۵۴۳۴

دوشنبه مدارس ابتدایی و استثنایی مشهد تعطیل شد

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی شامگاه یکشنبه پس از برگزاری این کارگروه گفت: روند افزایشی غلظت آلاینده‌های هوا تا فردا صبح استمرار دارد و پیش بینی اعضای کارگروه اجرایی و اضطراری کاهش آلودگی هوای استان افزایش ریزگرد‌ها و سایر آلاینده‌ها در سطوح پائینی جو مشهد است و این که وضعیت آلودگی هوا در این شهر در موقعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تورج همتی افزود: از این رو بر اساس مصوبه این کارگروه، فردا دوشنبه هشتم مهر ماه تعطیلی مراکز مهدکودک، پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و تمامی مدارس استثنایی در نواحی هفت گانه آموزش و پرورش در مشهد، تبادکان، احمدآباد و رضویه در شیفت صبح به تصویب رسید.

وی ادامه داد: توصیه زیست محیطی به شهروندان برای کمک به کاهش آلاینده‌های هوای مشهد، پرهیز از تردد غیر ضروری در سطح شهر و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی است و لازم است ورزشکاران از هرگونه فعالیت ورزشی در فضا‌های باز اجتناب کنند.

از روز ۲۷ شهریور ماه کیفیت هوای کلانشهر مشهد با افزایش ذرات معلق و گرد و غبار به وضعیت ناسالم رسیده است و حسب گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد و اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، شیب نمودار وضعیت آلاینده‌ها تا ظهر فردا افزایشی و پس از آن کاهشی خواهد بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آلودگی هوا تعطیلی مدارس مشهد آلاینده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۵۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟

به گزاش پارس نیوز ، با اعلام کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان، مدارس و دانشگاه‌های نوبت عصر برخی شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه، دشت آزادگان، هویزه، شوش، کرخه و کارون به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

 فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • کیفیت هوای سلماس ناسالم برای گروه‌های حساس 
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد