Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نیرو‌های بسیج مردمی عراق عملیاتی را در شمال استان صلاح‌الدین انجام دادند که در پی این عملیات ۱۲ تروریست به هلاکت رسیدند. تاریخ انتشار: 20:00 - 07 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۳۸۲۷

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ گروهی از نیرو‌های عراقی پس از دریافت اطلاعات دقیق، عملیاتی را در روستای «الخانوکه» شمال استان صلاح‌الدین ترتیب دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اطلاعات به دست آمده، نیرو‌های عراقی در جریان این عملیات موفق شدند شماری از عناصر مخفی گروهک تروریستی داعش را شناسایی کنند و به هلاکت برسانند و خسارت سنگینی به تجهیزات نظامی آنان وارد آورند.

روستای راهبردی «الخانوکه» از محور شمالی به منطقه «الشرقاط» و از محور غربی به جاده راهبردی «بغداد-سامراء-تکریت-بیجی-موصل» متصل می‌شود و همین مسئله اهمیتش را چند برابر کرده است.

خبر‌ها از محور غربی استان صلاح الدین حاکیست، گروهی مشترک از نیرو‌های امنیتی، ارتش و عشایر عملیاتی را در منطقه «ام الطوس» علیه عناصر مخفی داعش انجام دادند و موفق شدند ۱۲ تن از تروریست‌ها را از پای درآورند.

نیرو‌های عراقی در جریان این عملیات توانستند یکی از مقر‌های تروریست‌های داعش را شناسایی کنند و ۳ موتور سیکلت حامل مواد منفجره را هم منهدم کنند.

مناطق غربی استان صلاح الدین به دلیل بیابانی بودن به مکانی مناسب برای رشد هسته‌های خاموش گروهک تروریستی داعش تبدیل شده‎اند و تروریست‌ها از این محور به شمال استان الانبار نفوذ می‌کنند.

همزمان با عملیات نیرو‌های عراقی در غرب استان صلاح الدین، نیرو‌های بسیج عشایر «البونمر» و فرماندهی عملیات الجزیره نیز عملیاتی را در شمال استان الانبار برای شناسایی عناصر مخفی داعش آغاز کرده‎اند.

به گفته منابع میدانی، نیرو‌های عراقی تلاش می‌کنند از نفوذ هسته‌های خاموش داعش از غرب استان صلاح الدین به شمال استان الانبار جلوگیری کنند و مسیر آنان را در این محور به طور کامل مسدود کنند.

از جنوب غرب استان الانبار خبر می‌رسد، نیرو‌های یگان مهندسی بسیج مردمی عملیاتی را در محور شهر «الرطبه» آغاز کرده اند و با جست‎وجوی نقطه به نقطه درصدد هستند مناطق آلوده را به طور کامل از وجود عناصر مخفی داعش و تله‌های انفجاری پاکسازی کنند.

شهر راهبردی الرطبه در ۳۱۱ کیلومتری غرب شهر الرمادی واقع شده است و مرکز استان را به گذرگاه‌های مرزی الولید و طریبیل متصل می‌کند و از محور شمال غربی نیز به گذرگاه القائم منتهی می‌شود.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عراق صلاح الدین حشدالشعبی بسیج مردمی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۵۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان و هلاکت دو تروریست

به گزارش جماران؛ ایرنا نوشت: غروب امروز طی عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

طی این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند.

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد.

 

دیگر خبرها

  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • (ویدئو) حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسیدند
  • هلاکت ۲ تروریست با عملیات پهپادی در اطراف زاهدان
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسید
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • فوری/حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان و هلاکت دو تروریست
  • هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش