Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-03@14:46:26 GMT

خبرهای وزیر کار درباره پلاسکو

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۸۵۶۴۲

به گزارش ایرنا، «محمد شریعتمداری» ضمن تبریک روز آتش نشانی و ایمنی گفت: در حادثه پلاسکو، رئیس جمهوری شورایی را مامور رسیدگی کرد که در گزارش این هیات بند هشتم پیشنهاد سیاستی مربوط به وزارتخانه است و تاکید می‌کنم که حتما باید گزارشی روشن از اقدامات انجام شده در خصوص این به مردم داده شود.

شریعتمداری با اشاره به وظیفه‌ای که برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نظر گرفته شده است، افزود: باید بیش از این تجهیز شویم و از وقوع حوادث مشابه جلوگیری و به مسائل این حوزه توجه جدی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی همچنین تصریح کرد: در مواردی که ممکن است حوادث فاجعه‌باری رخ دهد باید اخطارها به موقع داده شود. نباید این موضوعات را بگذاریم در لایه‌های میانی پنهان بماند و بعد که اتفاق افتاد دنبال آسیب‌شناسی آن باشیم.

وی خاطر نشان کرد: در حادثه پلاسکو آتش‌نشانان عزیر با بذل جان خود تلاش کردند جان مردم را نجات بدهند که بسیار قابل تقدیر و تحسین است. به روح پرفتوح آتش نشانان شهید در آن حادثه و همه کسانی که در این شغل ایثارگری کردند درود می‌فرستیم و برایشان از خداوند متعال علو درجات را خواستاریم.

ساختمان تجاری پلاسکو که بیشتر به محل عرضه پوشاک شهره بود و در ضلع شمال شرقی چهارراه استانبول تهران قرار داشت صبح روز پنجشنبه ۳۰ دی ماه سال ۱۳۹۵ دچار آتش سوزی شد و حدود ساعت ۱۱ همان روز به طور کامل فرو ریخت.

از پلاسکو که ساخت آن به سال ۱۳۴۱ بر می گشت به‌ عنوان نخستین آسمان‌خراش و ساختمان مدرن خاورمیانه یاد می‌شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۵۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه آسانسور در کرمانشاه موجب مرگ نصاب شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: یک مرد جوان ظهر امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت ) هنگام ساخت و نصب آسانسور در یک ساختمان نیمه کاره از طبقات فوقانی به طبقه همکف سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

آتشپاد غلامرضا رضایی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله ۶ آتش نشان از ایستگاه های شماره هفت و هشت به محل  حادثه در محله الهیه اعزام شدند و جسد این جوان را که در همان لحظه‌ اولیه حادثه جانش را از دست داده بود به بیرون  منتقل کردند.

وی گفت: علت این حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • حادثه آسانسور در کرمانشاه موجب مرگ نصاب شد
  • حواشی ناتمام «حشاشین»، مهمان ویژه نمایشگاه کتاب و خبرهای جدیدی از حج
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • پیمان جبلی: دوست داشتیم خبرهای خوش المپیک را از زبان او بشنویم
  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
  • توسعه روابط ایران و تانزانیا در ارتباطات و فناوری‌اطلاعات
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • ظرفیت کشور از اتباع اشباع شده است