Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، ابراهیم صادقی سرمربی تیم سایپا پس از پیروزی تیمش مقابل داماش در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت:‌ بازی را خوب شروع کردیم، توانستیم گل بزنیم. بعداز گل هم تعویض انجام دادیم و بعد توانستیم گل دوم را هم بزنیم. تیم‌های دسته‌های پایین‌تر در جام حذفی با انگیزه‌تر بازی می‌کنند. 

وی افزود: ما سعی کردیم بازیکنان جوان‌ترمان را به بازی بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنانی که در لیگ کمتر به آنها فرصت رسیده بود که پخته‌تر و آماده‌تر شوند برای لیگ‌های فصل بعد. ما بر همین فلسفه پیش می‌رویم و سعی می‌‌کنیم بازیکنان جوان‌مان را در لیگ بازی دهیم که تبدیل به بازیکنان بهتری شوند.

صادقی گفت:‌ در جام حذفی تیم‌هایی که در لیگ پایین‌تر بازی می‌کنند انگیزه زیادی مقابل تیم‌های لیگ برتری دارند و داماش هم فینال جام حذفی سال قبل را تجربه کرده و با اعتماد به نفس زیادی به زمین آمده بودند. مربیان خیلی خوبی دارند امیدوارم آنها در لیگ یک موفق باشند. همچنین به بچه‌های خودم خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم روز به روز بهتر بازی کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که از این پیروزی می‌توان به عنوان یک انتقام نام برد یا خیر، تأکید کرد: کلمه انتقام زیبا نیست. فصل گذشته هم ما آنجا بازی را باختیم و نتوانستیم به فینال برویم ولی اگر همان بازی را هم نگاه کنید می‌بینید که داور یک اشتباه محرز انجام داد و آنجا هم تیم ما نباید بازی را واگذار می‌کرد و در گیلان با تیم داماش بازی کردن بسیار سخت است. کلمه انتقام در ورزش به نظر من قشنگ نیست ولی سعی کردیم خوب بازی کنیم تا بازی را ببریم.

سرمربی تیم سایپا در ادامه اذعان داشت: من فوتبال را واقعی می‌بینم و شما دیدید که امروز هفت بازیکن امروز در تیم ما بازی کرده‌اند که می‌توانند به تیم امید دعوت بشوند. ما 13 بازیکن داریم که می‌توانند در تیم ملی امید باشند. 4 یا 5 بازیکن داریم که همین الان می‌توانند در تیم امیدهای سایپا بازی کنند و این تیم، تیم خیلی جوانی است و تیمی است که برای آینده بسته شده است. ما باید واقع‌بین باشیم و تلاش می‌کنیم هر روز بازیکنان‌مان بهتر شوند. من و کادر فنی برای بازیکنان خیلی وقت می‌گذاریم و ضعف‌های آنها را برطرف می‌کنیم و امروز چون بازی‌ها با فاصله چهار روز برگزارمی‌شود منطقی نبود که از تیم اصلی بازی می‌کردیم به خاطر همین سعی کردیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم. البته قبل از بازی هم خیلی‌ها انتظار داشتند که ما با تیم اصلی بازی کنیم یا من را خیلی‌ها می‌ترساندند که شاید ببازید ولی در فوتبال ترس نباید وجود داشته باشد و آن چیزی را که فکر می‌کنید درست است باید انجام دهید. البته تضمینی هم برای پیروزی وجود ندارد ولی سعی می‌کنم که روز به روز بهتر شوم.

صادقی در خصوص زمین ورزشگاه اکباتان گفت: فکر می‌کنم از بازی اول ما تا الان کیفیت زمین بهتر شده است. از امروز هم تا یک ماه آینده اینجا بازی نداریم و قطعاً زمین شرایط بهتری پیدا می‌کند. 

وی در خصوص جلسه‌ای که با فرهاد مجیدی داشت هم تصریح کرد: من فقط با فرهاد مجیدی در خصوص بازیکنانی که در تیم سایپا هستند و می‌توانند در تیم ملی امید باشند صحبت کردم و در این خصوص با فرهاد مشورت کردم. ما همه جوره سعی می‌کنیم به تیم ملی کمک کنیم. این جزو اهداف باشگاه سایپا است که بازیکن‌سازی کند. یعنی بازیکن بسازد و در اختیار فوتبال ایران قرار دهد. به نظر من که 19 سال در سایپا بازی کرده‌ام دو سال به عنوان دستیار بوده‌ام و امسال هم که سرمربی این تیم شده‌ام فلسفه سایپا باید بازیکن‌سازی باشد. باید منطقی باشیم با وجود تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان که این همه تماشاگر دارند و یک استان پشت هر کدام از این تیم‌ها هوادار و مسئولین وجود دارند واقعاً سایپا نمی‌تواند فلسفه قهرمانی داشته باشد. سایپا باید تیم بسازد، بازیکن تربیت کند و در اختیار فوتبال ایران قرار دهد. هرچند سالی یک بار به این فکر کند که نتایج خوبی بگیرد و در آسیا حضور داشته باشد.

سرمربی تیم سایپا در پایان خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم یکی از بهترین زیرساخت‌های فوتبال ایران را سایپا دارد. یک مجموعه ورزشی کامل دارد، زمین تمرین دارد، سالن دارد، سالن وزنه دارد، خوابگاه دارد، کمتر باشگاهی پیدا می‌شود که چنین امکاناتی داشته باشد البته با مدیران باشگاه صحبت کرده‌ایم که این زیرساخت‌ها کامل شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سایپا ابراهیم صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۵۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا

گروه خودروسازی سایپا اولین طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را با خودروی سایپا ۱۵۱ SE و با قیمت جدید، ویژه متقاضیان عادی آغاز کرده است؛ متقاضیان از ساعت ۱۴ امروز (چهارشنبه/ پنجم اردیبهشت ماه) تا پایان زمان تکمیل ظرفیت می‌توانند درخواست خود را از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا ثبت کنند.

به گزارش ایسنا، گروه خودروسازی سایپا از امروز (چهارشنبه) طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ SE را با قیمت جدید آغاز کرده است. این طرح از ساعت ١۴ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

صرفاً متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است.

این خودور صرفا در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا