Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوران مطرح برای چهارشنبه شب!

طرفداری - کلمنت تورپین، داور فرانسوی قضاوت دیدار حساس تاتنهام-بایرن مونیخ را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش سایت رسمی یوفا، هفته دوم از مرحله گروهی فصل 2019/20 لیگ قهرمانان اروپا این هفته برگزار می‌شود. طی برنامه بازی‌ها سه شنبه و چهارشنبه در اقصی نقاط اروپا انجام می‌شود. اسامی داوران شب اول مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چینش داوران در هشت بازی سه شنبه شب به ترتیب زیر است:

تاتنهام-بایرن مونیخ کلمنت تورپین (فرانسه) منچسترسیتی-دینامو زاگرب سردار گزیبیک (هلند) لوکوموتیو مسکو-اتلتیکو مادرید اورل گرینفلد (رژیم صهیونیستی) یوونتوس-لورکوزن ویلیام کالوم (اسکاتلند) ستاره سرخ-المپیاکوس بنوت باستین (فرانسه) آتالانتا-شاختار دونتسک توبیاس تیله (آلمان) گالاتاسارای-پاری سن ژرمن شیمون مارسینیاک (لهستان) رئال مادرید-بروژ جورجی کاباکوف (بلغارستان)

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۵۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت

فینالیست‌های برندکاپ مشخص شدند

طرفداری| روز جمعه گذشته مطابق هفته‌های گذشته، مسابقات برندکاپ با برگزاری مرحله نیمه نهایی دسته A و B ادامه پیدا کرد. این مسابقات، رقابتی چند هفته‌ای بین کسب و کارهای مختلف کشور در حوزه‌های گوناگون از جمله فناوری، بانکی، سرمایه‌گذاری و غیره است. 

بعد از آنکه تیم‌های برتر دور گروهی شناخته شده و براساس رده بندی جداول مرحله گروهی، به دو دسته A و B تقسیم شدند، مسابقات که گروه مالی فیروزه و وبسایت طرفداری را به عنوان حامیان مالی و رسانه‌ای همراه خود دارد، وارد مرحله حذفی شد. دیروز و هفتم اردیبهشت 1403، چهار مسابقه نیمه نهایی در دو دسته A و B برگزار شد و گروه بهمن و آتین در دسته A و تیپاکس و امید بانک سپه در دسته B با شکست حریفان خود راهی فینال دسته‌های خود شدند. شرح نتایج مرحله نیمه نهایی را مشاده می‌کنید:

گزارش تصویری مرحله نیمه نهایی برندکاپ

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • بایرن مونیخ - آینتراخت فرانکفورت؛ ترکیب رسمی
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه
  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!