Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@00:27:57 GMT

ابطحی: نگران ترور بیولوژیک تخت روانچی هستیم

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۸۵۷۹۲

ابطحی: نگران ترور بیولوژیک تخت روانچی هستیم

نماینده خمینی‌شهر در مجلس خطاب به ظریف گفت: هر چه سریعتر آقای تخت روانچی را به ایران بازگردانید و در اینجا درمان کنید چرا که نگران بازی آمریکا هستیم و از ترور بیولوژیک می‌ترسیم.

به گزارش مشرق، محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی عصر امروز (یکشنبه) در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر امور خارجه اظهار داشت: هر چه سریعتر آقای تخت روانچی را به ایران بازگردانید و در اینجا درمان کنید چرا که نگران بازی آمریکا هستیم و از ترور بیولوژیک می‌ترسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: روانچی همچنان در حصر؛ یاغی‌گری آمریکایی‌ها ادامه دارد درس‌های سفر نیویورک از کارشکنی در صدور ویزا تا ممانعت از عیادت بیمار

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی خطاب به روحانی تأکید کرد: در مورد کشتار کشمیری‌ها سکوت نکنید که اخبار در این حوزه نگران کننده است و از دولت هند که مردم کشمیر را قتل عام می‌کند، حمایت نکنید.

وی در ادامه در تذکری خطاب به وزیر اقتصاد خواستار جلوگیری از خسارات چند میلیاردی به سهامداران بازار پایه فرابورس شد و خطاب به وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: از توسعه خرید خدمات جلوگیری کنید که ما نیز پیش از این در قانون این مدل را حذف کرده‌ایم و در حال حاضر هنوز نیروهای آموزش و پرورش تکمیل نشده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به وزرای نفت و راه خاطر نشان کرد: فصل سرما نزدیک شده و شما برای قیر کاری نکرده‌اید.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو کنفرانس افق نو تحولات یمن محمدعلی ابطحی محمد جواد ظریف ظریف تخت روانچی مجید تخت روانچی آمریکا امریکا کشمیر مجلس روحانی آموزش و پرورش امور خارجه دولت هند مجلس شورای اسلامی اقتصاد ایران آموزش وپرورش ترور ترور بیولوژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۵۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تا ۲۱ اردیبهشت ماه و زمان برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلام کمتر از یک هفته زمان باقی مانده است. دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ماه سال گذشته برگزار شد و از آنجایی که در آن زمان برخی از دواطلبان نتوانستند تعداد آرای مورد نیاز را کسب کنند به دور دوم انتخابات راه یافتند و قرار است یک بار دیگر شانس خود را برای رسیدن به ساختمان مجلس در بهارستان امتحان کنند.

چند داوطلب در دور دوم انتخابات مجلس به رقابت خواهند پرداخت؟

براساس ماده ۱۰ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی هر داوطلبی باید یک پنجم آرای صحیح را کسب کند تا در مرحله اول منتخب آرای ملت برای حضور در مجلس شورای اسلامی باشد که بر همین اساس در دور اول انتخابات مجلس، داوطلبان  در ۲۲ حوزه انتخابی نتوانستند حدنصاب آرای مأخوذه را کسب کنند، ۹۰ نفر از آنان برای ۴۵ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی و بنا بر قانون در مرحله دوم به رقابت خواهند پرداخت و براساس قانون، مرحله اول و دوم انتخابات تفاوتی در ساعات برگزاری ندارد و اخذ رای راس ساعت ۸ صبح روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه جاری شروع می‌شود و به مدت ۱۰ ساعت ادامه خواهد داشت.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با این تفاوت برگزار می‌شود که در ۸ حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات تمام الکترونیکی برگزار می‌شود که بزرگ‌ترین حوزه در تهران است که باید ۱۶ نماینده انتخاب شوند.

برگزاری انتخابات به شیوه الکترونیکی با توجه به اینکه در برخی حوزه‌های انتخابیه برای اولین بار است نیازمند آموزش و آگاه سازی مردم دارد.

در ویدئو زیر می‌توانید رای گیری به صورت الکترونیک را مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی
  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • امیرعبداللهیان: ایرانیانی که نگران تردد خود به ایران هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد، از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم