Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@16:53:34 GMT

استراماچونی هم مثل منصوریان جبران می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۸۶۰۰۱

استراماچونی هم مثل منصوریان جبران می‌کند؟

به گزارش خبرآنلاین، سرمربی سابق اینترمیلان در استقلال با مشکلات عجیبی مواجه شده و همین باعث شده نتواند نتایج مناسبی بگیرد ولی نوع بازی این تیم هواداران را به آینده استقلال با سرمربی ایتالیایی امیدوار می کند؛ به بهانه شروع ضعیف استقلال در لیگ نوزدهم، نگاهی داشتیم به نتایج این تیم در پنج هفته ابتدایی چهار دوره اخیر لیگ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش نشان می دهد تیم استراماچونی شبیه تیم علیرضا منصوریان در لیگ برتر شانزدهم نتیجه گرفته است؛ سه امتیاز از 5 مسابقه و یکی از بدترین شروع های لیگ در تاریخ باشگاه استقلال.

 

لیگ هجدهم؛ شروعی متعادل

استقلال لیگ هجدهم را با وینفرد شفر در حالی آغاز کرد که نفرات اصلی این تیم مانند امید ابراهیمی، سرور جپاروف، مامه تیام و سیدمجید حسینی از جمع آبی های پایتخت جدا شده بودند و همین موضوع کار شفر را برای شروع فصل سخت کرده بود. شاگردان شفر در پنج هفته ابتدایی نتایج مناسبی نگرفتند و همین موضوع از عوامل اصلی از دست رفتن قهرمانی بود. استقلالی ها در پنج هفته ابتدایی مقابل پیکان، ذوب آهن و فولاد مساوی کردند، تراکتور را شکست دادند و از پارس جنوبی شکست خوردند تا با تنها شش امتیاز در رده هفتم قرار بگیرند و در پایان فصل در شرایطی که شفر دیگر روی نیمکت استقلال نبود، آبی ها در مکان سوم جدول قرار گرفتند.

 

لیگ هفدهم؛ یکی از بدترین شروع ها

یکی از بدترین شروع های تاریخ استقلال در لیگ برتر مربوط به لیگ هفدهم بود که در نهایت به برکناری علیرضا منصوریان هم انجامید. استقلال فصل را با چند خرید خوب و ترکیبی مناسب آغاز کرد ولی منصوریان نتوانست نتایج مناسبی کسب کند ولی در ادامه و با حضور شفر نتایج این تیم بهتر شد؛ با این حال آبی ها با نتایج ضعیفی که در ابتدای فصل گرفتند هرگز نتوانستند به صدر جدول نزدیک شوند و به رتبه سوم رضایت دادند. شاگردان منصوریان در پنج هفته ابتدایی مقابل تیم های نفت آبادان، سایپا و پدیده شکست خوردند، با استقلال خوزستان به تساوی رسیدند و تنها تراکتور را شکست دادند تا در رده نازل چهاردهم قرار بگیرند.

 

لیگ شانزدهم؛ شبیه لیگ نوزدهم

بدترین شروع تاریخ استقلال در لیگ برتر با علیرضا منصوریان و در لیگ شانزدهم رقم خورد که این تیم با کسب تنها سه امتیاز از پنح مسابقه ابتدایی در رده پانزدهم قرار گرفت؛ شروعی که کاملا شبیه نتایج این فصل استراماچونی است. استقلال مقابل نفت تهران، پیکان و ماشین سازی مساوی کرد و مقابل استقلال خوزستان و نفت آبادان شکست خورد و در رده پانزدهم قرار داشت. تیم منصوریان در نیم فصل دوم وضعیت بهتری پیدا کرد و حتی قهرمان نیم فصل دوم هم شد ولی نیم فصل اول ضعیف استقلال اجازه قهرمانی را از این تیم گرفت. مهم ترین ویژگی مشترک استقلال لیگ شانزدهم و تیم این فصل تغییرات پرتعداد بود که باعث شد هماهنگی تیم کمی طولانی شود.

 

لیگ پانزدهم؛ نتایج درخشان تیم مظلومی

لیگ پانزدهم، فصلی بود که استقلال توانست لیگ را به خوبی آغاز کند و در رده های بالای جدول قرار بگیرد. در این فصل هدایت این تیم بر عهده پرویز مظلومی بود. استقلال فصل را با چهار پیروزی مقابل سیاه جامگان، ملوان، استقلال اهواز و گسترش فولاد آغاز کرد و تنها مقابل ذوب آهن شکست خورد؛ همین نتایج استقلال مظلومی را به صدر جدول رساند و این تیم تا پایان نیم فصل اول با یک حاشیه امتیازی مناسب حتی به مقام قهرمانی نیم فصل اول هم رسید ولی در ادامه و با نتایج ضعیف صدر را از دست داد و در نهایت به عنوان سوم رسید.

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۶۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان درباره دیدار با تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران گفت:« این دیدار اهمیت فراوانی برای ما دارد و نیازی به توضیح اضافه نیست. تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده و در مقابل، ما هم انگیزه فراوانی برای این مسابقه داریم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم. این بازی و امتیازهایش برای ما اهمیت زیادی دارد. در تعطیلات تمرینات منظم و خوبی داشتیم. روی این بازی کار کردیم. با برنامه جلو رفتیم و امیدواریم نتیجه دلخواه خودمان و هواداران را به دست بیاوریم.»
 
سرمربی استقلال درباره واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، توضیح داد:« واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از آقای علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران ایشان و همینطور سردار شهریاری تشکر ویژه کنیم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌شان در استقلال، قدم مهمی برداشتند و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کردند. با حضور آنها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود. استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند. به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.»

وی در پایان گفت: «ما به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و فقط نگاه‌مان به بازی‌های خودمان است. تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم. شش هفته سخت و سرنوشت ساز در انتظار ماست. باید بیش از هر زمان دیگری تلاش کنیم. جواب تلاش‌های طول فصل را در این مقطع خواهیم گرفت. بازیکنان هم تمام تمرکز خود را گذاشته‌اند. توکلمان به خداست و شک نداریم هواداران حتی نسبت به گذشته بیشتر از ما حمایت خواهند کرد و این موضوع به تیم انرژی می‌دهد.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ردپای یحیی در آخرین صفرصفر تراکتور استقلال در تبریز
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست