Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@10:31:36 GMT

صدا و اعتراض کارگران باید شنیده شود

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۸۶۰۲۲

‍‍‍‍‍‍

رئیس قوه قضاییه در دیدار رئیس و اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی: صدا و اعتراض کارگران باید شنیده شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس قوه قضاییه در دیدار رئیس و اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم دقت نظر کافی در بیان برخی مسائل و موضع گیری‌ها در سطح رسانه توسط نمایندگان و سایر مسئولان تصریح کرد: بعضی اظهارات متاسفانه براساس اطلاعات و گزارش‌های غیردقیق است که این اظهارات نیز اغلب موجب برانگیختن احساسات در جامعه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در دیدار فراکسیون زنان مجلس تصریح کرد: گاهی ممکن است یک اظهارنظر نادرست به دلیل سهو یا سبق لسان باشد که می‌توان آن را اصلاح کرد، اما اینکه کسانی بر اساس مواضع شخصی و سیاسی به بیان مطالب غیرواقعی بپردازند و بعد از روشن شدن موضوع نیز همچنان بر سخن خود اصرار کنند، بسیار نادرست است و باید از این قبیل اقدامات پرهیز کرد. رئیس قوه قضاییه در ادامه با اشاره به انتقاد از برخی احکام صادره، نمایندگان حاضر را خطاب قرار داد و گفت: قاضی تابع قانونی است که شما عزیزان وضع کرده اید. قانون می‌گوید در تعدد جرایم، مجموع محکومیت‌ها در حکم باید قید شود، اما اشد آن به مرحله اجرا در می‌آید. شاید بسیاری از افراد، این موضوع را ندانند و بر اساس آنچه در حکم قید شده، مجموع محکومیت‌ها را به عنوان آنچه اجرا می‌شود بیان کنند، اما نماینده‌ای که می‌داند بر اساس قانونی که خودش وضع کرده است صرفا حکم اشد اجرا می‌شود، چرا یک امر غیر واقعی را تکرار می‌کند؟
رئیس قوه قضاییه همچنین تاکید کرد: ما به هیچ عنوان طرفدار حبس نیستیم جز در مورد مجرمان حرفه ای، مجرمان به عادت، مجرمان خطرناک، بر هم زنندگان نظم و امنیت، مفسدین و مزاحمین نوامیس.
رئیس قوه قضاییه، بررسی و حل بسیاری از مسائل و دغدغه‌های جامعه و تعیین چارچوب‌ها و اجرای ساز و کار‌های لازم از جمله اعتراضات کارگری را بر عهده دولت به عنوان مجری و مجلس به عنوان ناظر و قانونگذار دانست.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۶۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ

استقلال به برنامه سازمان لیگ معترض است.

طرفداری | پس از اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی نسبت به تعیین مکان برگزاری دیدار استقلال و پیکان در هفته پایانی اعتراض کرد.

باشگاه استقلال در این نامه با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است، خواهان تغییر مکان این دیدار شد تا بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود.

باشگاه استقلال از کلیه مسئولان مربوطه می‌خواهد در این امر مساعدت لازم را انجام دهند تا حق هواداران استقلال تضییع نشود.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • دیدار مردمی اصغر جهانگیر در حرم شاه عبدالعظیم حسنی
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ