Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@15:08:44 GMT

ظریف: نمی‌توانستیم یک سال دیگر صبر کنیم

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۸۶۰۹۹

ظریف: نمی‌توانستیم یک سال دیگر صبر کنیم

باشگاه خبرنگاران جوان،: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه با اشاره به امکان دیدار رئیس جمهور کشورمان با ترامپ گفت: اگر با ترامپ دیدار می‌کردیم و انتظارات برآورده نمی‌شد، شوک دیگری به اقتصادمان وارد می‌شد.

ظریف با بیان اینکه ترامپ چند نفر را واسطه کرد تا دیدار کند، افزود: اما بعد گفت ایرانی‌ها خواستار دیدار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره گام بعدی ایران، می‌خواهیم بگذاریم ترامپ حدس بزند.

وزیر امور خارجه یادآور شد: نمی‌توانستیم یک سال دیگر صبر کنیم و [اروپا]به وعده دادن ادامه دهد. تنها در صورتی مذاکره می‌کنیم که این دولت یا دولت بعدی سر عقل بیاید.

ظریف به تهران بازگشت

وزیر امور خارجه کشورمان به تهران بازگشت.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پس از سفر به مقر سازمان ملل متحد برای شرکت در ۷۴ مین نشست مجمع عمومی این سازمان، حضور و سخنرانی در نشست های مختلف و دهها دیدار با مقامات خارجی و انجام چندین مصاحبه و نشست های رسانه ای وارد میهن شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: ظریف رئیس جمهور آمریکا ترامپ مذاکره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۶۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی در سخنانی وضعیت جنگ در نوار غزه را مورد اشاره قرار داد.

وزیر امور خارجه عربستان سعودی تاکید کرد: هرگونه گسترش عملیات نظامی در غزه پیامدهای وخیمی را در پی خواهد داشت.

بن فرحان در ادامه ضمن اشاره به راه حلی که عربستان از آن در مورد مساله فلسطین حمایت می‌کند بیان کرد: راه حل دو دولتی تنها راه حلی است که عدم بازگشت به وضعیت کنونی پس از چند سال را تضمین می‌کند.

همچنین وزیر امور خارجه عربستان سعودی اعلام کرد: ما روی توسعه اقتصادی در منطقه و دوری از اختلافات برای رویارویی با چالش‌ها تمرکز داریم.

کد خبر 6091345

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • بلینکن: چین می‌تواند نقش میانجی‌گر را در خاورمیانه ایفا کند
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • معاون وزیر امور خارجه: بریکس در چندجانبه‌گرایی دارای ابتکار عمل است
  • تاکید اعضای بریکس بر توقف نسل‌کشی در غزه