Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پردیس‌ها و مراکز دانشگاه‌ فرهنگیان استان اصفهان گفت: دانشجویانی که وارد فضای تدریس می‌شوند تمایزی را در خود ایجاد کنند زیرا فرصت تبلور مهارت‌های آنها در حدود ۵۰ رشته فرهنگی ورزشی در دانشگاه فرهنگیان فراهم است. ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، شهرام عروف زاد عصر امروز در آیین تجلیل از دانشجویان تازه ورود دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: حسن سلیقه شما دانشجویان است که دانشگاه فرهنگیان را به عنوان مسیر زندگی خود انتخاب کردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مقام معلم را باید فراتر از یک شغل نگاشت چرا که معلم آگاهانه و توام با عشق تدریس می‌کند بنابراین باید فلسفه حضور در دانشگاه و حمایت دولت از دانشجومعلم‌ها را بدانید.

رئیس پردیس‌ها و مراکز دانشگاه‌ فرهنگیان استان اصفهان عنوان کرد: باید به عنوان فردی که وارد فضای تدریس می‌شود تمایزی را در خود ایجاد کنید که شما را به سوی برترین بودن بکشاند که فرصت تبلور مهارت‌های شما در حدود 50 رشته فرهنگی ورزشی در دانشگاه فراهم خواهد شد.

وی تاکید کرد: توقع ما از دانشجویان تبدیل شدن آن‌ها به مطالبه‌گرانی کوشا و با شاخصه‌های دبیری است که باید تلاش کنند این ارزش‌ها را در خود متبلور کرده و به‌ یاد داشته باشند که آینده تعلیم و تربیت کشور در دستان آن‌هاست.

عروف زاد گفت: باید با تدبیر و برنامه راهبردی و پایبندی به آن به نتیجه‌ای برسید که نیاز است یک معلم داشته باشد و سعی کنید دریچه‌های یادگیری خود را باز نگه دارید که البته دانشگاه برای بالا بردن سطح دانش خود این مسئولیت خطیر را برعهده می‌گیرد.

تقی آقاحسینی سرپرست پردیس شهید باهنر اصفهان نیز در این مراسم اظهار داشت: صمیمانه افتخار می‌کنم به حضور دانشجویانی که با انتخاب خودشان پا به این عرصه نهادند.

وی بیان کرد: انسان از موجواداتی است که برخلاف دیگر موجودات استعداد رشد کردن را دارد که این توانایی آن در اثر تعلیم و تربیت جامه عمل به خود می‌پوشاند.

سرپرست پردیس شهید باهنر اصفهان در جمع داشجویان تاکید کرد: آنچه که برای دانشجویان مهم و حیاتی است انتخاب در مسیری است که آن‌ها را به سمت آرمان‌های خودشان برساند، آرمان‌هایی که جامعه را نیز به سمت رشد و تعالی می‌رساند.

وی افزود: عنوانی که بزرگان در مباحث خود مطرح می‌کنند، دوراهه‌هایی است که دائما انسان را ملزم به انتخاب و تصمیم‌گیری می‌کند که هر انتخاب ابعاد مختلفی دارد و هر بعد آن بر زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد.

آقاحسینی در ادامه گفت: دانشجویان در پایان تحصیلات دیپلم خود اقدام به تصمیم‌گیری مهمی به نام انتخاب رشته می‌نمایند که از تاثیر گذارترین انتخاب‌های آنان بر زندگی‌شان است.

وی تصریح کرد: خوشحال هستیم که دانش آموزان مستعد آموزش و پرورش به این درجه رسیده‌اند که درحوزه تعلیم و تربیت تحصیل نمایند و معلمان آینده کشور را شکل دهند.

حاجی میرزایی: بیش از 98.5 درصد دانش‌آموزان در کلاس‌ها ثبت‌نام کردند/دانشگاه فرهنگیان مسیر ورود به آموزش و پرورش استداشتن هیئت علمی توانمند شرط گسترش دانشگاه فرهنگیاندانشگاه فرهنگیان برای کنکور 98 تکمیل ظرفیت هم دارد؟

سرپرست پردیس شهید باهنر اصفهان خطاب به دانشجویان گفت: شغل معلم جزء شریف ترین شغل‌های انسانی است و از این باب خرسند هستیم که در بین رشته‌های مختلف تحصیلی رشته تعلیم و تربیت را انتخاب کردید که بسیار قابل تحسین و قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: دومین انتخاب شایسته دانشجویان استخدام در شغل شریف، اجتماعی و انسانی است که در هرجای زمین به عنوان شغل شریف و شخیص معرفی می‌شود که البته معلم قابل اعتمادترین قشر جامعه است.

آقاحسینی بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان فرصتی است برای رشد هویت معلمی و الگوی انسانی که دانشجویان 4 سال در دانشگاه به عنوان الگوی سالم و سازنده انسانی این راه طی می‌نمایند.

وی افزود: سومین انتخاب شما دانشجویان، انتخاب دانشگاهی است که به عنوان دانشگاه شریف فرهنگیان نامیده می‌شود، دانشگاهی که با آرمان‌های نظام گره خورده است و انتظار داریم معلمان بتوانند زمینه‌ساز تحول بنیادین در نظام آموزشی و تمدن اسلامی بشوند.

سرپرست پردیس شهید باهنر اصفهان بیان کرد: دانشجویان می‌توانند آینده جامعه را رقم بزنند چرا که اگر هرتحولی در جامعه بخواهد اتفاق بیفتد به دست معلمان است که امیدواریم بتوانیم این توانمندی را به تعالی برسانیم.

وی ادامه داد: انتخاب دیگر پذیرفتن مسئولیت خودسازی، یاددهی، تزکیه نفس و همراهی کردن در موازین اخلاقی است چون معلم باید رهبر دیگران باشد.

آقاحسینی ضمن تقدیر از مقام شهدا عنوان کرد: جایگاه معلم را با مقام شهدا همراه و همخوان می‌دانند چرا که در احادیث معلمان را شهیدپرور می‌خوانند بنابراین امیدواریم در این مسیر خودسازی بتوانیم تحول مثبت معنوی و دینی را درخود ایجاد کنیم.

انتهای پیام/ ع

R41346/P1494/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۶۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید کرمی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در طرح مهارت آموزی رشته‌های ورزشی دوره دوم ابتدایی، دانش آموزان پایه‌های چهارم، پنجم و ششم به ترتیب رشته‌های ورزشی طناب زنی، تنیس و روی میز، شنا و دوومیدانی را آموزش می‌بینند.

وی بیان داشت: با محوریت طرح شنا در جلسه هماهنگی ویژه مهارت آموزی رشته‌های ورزشی، طرح شنا برای دانش آموزان اجرا می‌شود.

کرمی تصریح کرد: آئین افتتاح این طرح از هشتم اردیبهشت برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهرستان بویراحمد رسماً آغاز می‌شود

وی افزود: این طرح در راستای شادابی و نشاط، طبق برنامه زمانبندی شده با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده و در پایان طرح، دانش آموزان گواهی مهارت شنا دریافت می‌کنند.

کد خبر 6088416

دیگر خبرها

  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰ هزار دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰۰۰۰ دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد