Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا فدایی که روز یکشنبه به نمایندگی از رییس هیات تنیس استان در نشست خبری حضور پیدا کرده بود، اظهار داشت: هم اکنون هشت مربی شامل پنج مرد و سه زن در شهر کرمانشاه مشغول آموزش و تمرین دادن ورزشکاران هستند.
وی همچنین از فعال بودن هیات های شهرستانی کنگاور، صحنه و جوانرود خبر داد و گفت: برای امسال نیز فعال سازی تعدادی از آنها در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فدایی، یکی از اقدامات هیات را که به صورت جدی آن را دنبال کرده است را موضوع استعدیابی عنوان کرد و گفت: این کار را از گذشته در مدارس آغاز کرده ایم و با آغاز سال تحصیلی جدید آن را ادامه می دهیم.
رییس هیات تنیس شهرستان کرمانشاه گفت: افراد استعدادیابی شده تحت حمایت های هیات قرار گرفته و آموزش های لازم را فرا می گیرند تا آینده تنیس کرمانشاه را بسازند.
وی تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته، راه اندازی زمین تنیس شهرستان های جوانرود و کنگاور بود تا ورزشکاران این رشته در شهرهای یاد شده بتوانند با فراغ بال به تمرین و مسابقه بپردازند.
فدایی ادامه داد: در شهر کرمانشاه نیز پنج قطعه زمین در خانه تنیس آماده شده و مسابقات را در آنها برگزار می کنیم.
این مقام مسوول افزود: یکی دیگر از برنامه های هیات که در راستای کار استعدادیابی انجام می شود بردن امکانات این رشته به داخل پارکهاست تا به نوعی این رشته مفرح را ترویج کرده باشیم.
وی تاکید کرد: از جمله اهدافی که هیات تنیس استان دنبال می کند حذف این تفکر است که تنیس یک رشته اعیانی و متعلق به قشر خاصی است که خوشبختانه تا حدی نیز موفق بوده ایم.
فدایی در پایان یکی از برنامه های پیش روی هیات را اعزام تیم های دختران و پسران کرمانشاه به مسابقات کمتر از ۱۲ و کمتر از ۱۴ سال کشور به میزبانی ایلام است که از روز ۱۱ مهر آغاز می شود.
۷۴۵۸/۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنیس کرمانشاه فدراسیون تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۶۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنیس‌فوتبال هیجانی در تمرین پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخ‌پوشان ایران، تمرین امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت خود را از ساعت ۱۲ در دو بخش در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند. پیش از شروع تمرین، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند که در جریان آن توضیحات لازم از روی تصاویر ویدئویی به بازیکنان ارائه شد.

شروع تمرین در سالن بدنسازی بود که به کشش و کار با وزنه اختصاص داشت. بازیکنان سپس وارد زمین شدند و برنامه پر نشاطی را با تنیس فوتبال در چهار گروه انجام دادند. در تمرین امروز نیز همه بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

پرسپولیس تا بازی با تیم هوادار، دو جلسه تمرینی دیگر را برگزار خواهد کرد.

کد خبر 6100715

دیگر خبرها

  • دهکده المپیک پاریس 2024؛ مکانی بدون مک دونالدز و الکل
  • تنیس‌فوتبال هیجانی در تمرین پرسپولیس
  • تدریس رشته ایرانشناسی در بیش از ۱۵ دانشگاه کشور
  • امین: فعالیت دانشجویان در صنایع را برای سازمان‌ها توجیه کنیم 
  • اعلام زمان وداع دومینیک تیم با تنیس
  • بیش از ۱۰۰ رشته بدون داوطلب در دانشگاه فنی و حرفه ای حذف شد
  • کرمانشاه می‌تواند پایگاه اتومبیلرانی غرب کشور شود
  • حضور ۴ ورزشکار خوزستانی در مسابقات قهرمانی پارادوومیدانی جهان
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • ۲ دوپینگ جدید در کشتی پهلوانی!