Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@21:59:28 GMT

در توفان آژاکس فقط اونانا بی نصب ماند!

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۸۶۷۶۶

در جریان بازی دیشب آژاکس مقابل خرونینخن یک اتفاق جالب رخ داد و تنها بازیکن آژاکس که موفق نشد شوتی به سمت دروازه خرونینخن روانه کند، آندره اونانا،دروازه بان کامرونی این تیم، بود.


به گزارش "ورزش سه"، در چهارچوب مسابقات هفته دوم اردیویسه، دیشب آژاکس موفق شد با دو گل لیساندرو مارتینز و کلاس یان هونتلار مقابل خرونینخن به پیروزی دست پیدا کند و به تنهایی با شش امتیاز در صدر جدول قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بازی کاملا یک طرفه که در پایان با مالکیت توپ ۷۲ درصدی شاگردان اریک تن هاگ همراه بود، یک اتفاق جالب رخ داد. در جریان این مسابقه تنها بازیکن آژاکس که موفق نشد شوتی را روانه دروازه خرونینخن کند، آندره اونانا، دروازه کامرونی آژاکس، بود. این در حالی است که دیشب تمام ده بازیکن دیگر آژاکس حداقل یک شوت را به سمت دروازه سرخیو پات، دروازه بان هلندی خرونینخن، روانه کردند. در این دیدار جمعا ۳۲ شوت راهی دروازه خرونینخن شد که ثمره آن تنها دو گل برای آژاکس بود.


نکته جالب دیگر در مورد این بازی این که سرخیو پات، دروازه بان خرونینخن، چند باری در طول بازی برای کاهش فشار آژاکس کفش خود را از پا در آورد و دوباره پوشید موضوعی که در نوع خود بسیار عجیب به نظر می رسید!

 

آژاکس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آژاکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۶۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توفانی با سرعت ۱۱۰ کیلومتر سبزوار را درنوردید

به گزارش قدس خراسان، رضا صبوری اظهار کرد:‌ توفان که با گرد و غبار غلیظی همراه بود، از غرب وارد استان خراسان رضوی شد که پس از درنوردیدن منطقه داورزن، از شهرستان سبزوار نیز عبور کرد.

عبور این توفان مهیب، دید افقی را به حدود ۵۰ متر رساند و موجب بروز اختلال در رفت و آمد خودروها در جاده‌های منطقه شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • توفانی با سرعت ۱۱۰ کیلومتر سبزوار را درنوردید
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • وزارت کشور دور اول انتخابات مجلس تیمی را روانه مشهد کرد
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • تلاش رونالدو برای رسیدن به رکورد بازیکن مراکشی
  • کتاب «ادب زندگی» روانه بازار نشر شد
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس