Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@18:53:42 GMT

مگه آیه رو نخوندی؟ چرا دیر بیدار شدی؟

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۸۶۹۵۹

مگه آیه رو نخوندی؟ چرا دیر بیدار شدی؟

خبرگزاری میزان- از من پرسید: چی شده؟ مگه آیه رو نخوندی؟ گفتم: چرا خوندم! گفت: پس چرا دیر از خواب بیدار شدی؟ نگاهی به ساعتم کرد و گفتم: دیر از خواب بلند نشدم، نیت کردم سر اذان بلند شم، سر اذان هم بیدار شدم! تاریخ انتشار: 00:09 - 08 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۴۰۱۵

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ شهید «محمد بروجردی» در سال ۱۳۳۳ در روستای دره‌گرگ از توابع بروجرد متولد شد و در یکم خرداد سال ۱۳۶۲ در جریان دفاع مقدس به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان بُرش‌هایی از زندگی این قهرمان کشورمان که در کتاب «میرزا محمد پدر کردستان» به کوشش علی اکبری گردآوری شده است را منتشر می‌کند.

روایت یازدهم؛ جلالی

در حین صحبت‌هایش برای بچه‌ها گفت: برادرا ! سعی کنین صبح‌ها زودتر از خواب بلند بشین. شما اگه آیه‌ آخر سوره‌ کهف رو قبل از اینکه بخوابین بخونین، می‌تونین سر وقت بلند شین.

صبح با صدای بروجردی از خواب بلند شدم. داشت همان شعر معروف را که همیشه می‌خواند، زمزمه می‌کرد: ای غنچه‌ی خوابیده چو نرگس، نگران خیز؛ از خواب گران، خواب گران، خواب گران، خیز

از جا برخاستم. با تعجب نگاهی به من کرد و از من پرسید: چی شده؟ مگه آیه رو نخوندی؟ گفتم: چرا خوندم! گفت: پس چرا دیر از خواب بیدار شدی؟ نگاهی به ساعتم کرد و گفتم: دیر از خواب بلند نشدم، نیت کردم سر اذان بلند شم، سر اذان هم بیدار شدم!

لبخند زد و گفت: خدا خیرت بده! من گفتم آیه‌ آخر سوره‌ کهف را بخونی که برای نماز شب بیدار بشی، برای اذان صبح می‌خوای بلند نشی؟

خندیدم و گفتم: حاج آقا! ما اگه بخوایم برای نماز شب بیدار شیم، باید کل سوره‌ کهف رو بخونیم، نه آیه آخرش رو!

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهید بروجردی شهید محمد بروجردی دفاع مقدس مسیح کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۶۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: افکار عمومی جهان بیدار شده است

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اعتراضات گسترده دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت: افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه و کرانه باختری است .

 به گزارش ایسنا ، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه ایران در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت :« ‏برغم میل مقامات رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل و حامیان آنها، افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه و کرانه باختری و سپردن جنایتکاران به محاکم صالحه بین‌المللی و اجرای عدالت در حق آنان است.

اعتراضات گسترده دانشجویان و اساتید علیه رژیم صهیونیستی در ‎دانشگاه‌های آمریکا»

موج اعتراض دانشجویان در آمریکا به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در جریان تجاوز مرگبار به نوار غزه که طی روزهای اخیر در «دانشگاه کلمبیا» در شهر نیویورک آغاز شد؛ به سرعت در حال گسترش است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وجدان بیدار در جامعه بیمار
  • اوقات شرعی یکشنبه، نهم اردیبهشت
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • وجدان بیدار دانشگاهیان جهان در مقابل نسل کشی غزه خروشید
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا
  • اوقات شرعی شنبه ۸ اردیبهشت در یزد
  • اوقات شرعی جمعه ۷ اردیبهشت در یزد
  • لندر جان سخت ژاپن برای سومین بار روی ماه بیدار شد
  • کنعانی: افکار عمومی جهان بیدار شده است
  • اوقات شرعی پنج شنبه ۶ اردیبهشت در یزد