Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنزاس سیتی چیفس به چهارمین پیروزی فصل رسید.

طرفداری- کنزاس سیتی چیفس همچنان رکورد 100 درصد پیروزی را حفظ کرده است.

به گزارش وب سایت رسمی NFL، کنزاس سیتی چیفس موفق به شکست 30-34 دیترویت لاینز شد. چیفس مثل دو دیدار اخیر، در کوارتر نخست این بازی هم نتوانست امتیاز کسب کند و در مقطعی 0-10 عقب افتاد. از کوارتر 2 به بعد بازی بسیار نزدیک دنبال شد و اکثرا برتری میان دو تیم تغییر می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عوض شدن تیم برنده تا دقایق پایانی ادامه داشت تا سرانجام این چیفس بود که به پیروزی رسید و اولین شکست فصل لاینز را رقم زد. لاینز در هر 4 دیدار اخیرش، به کوارتر بک تیم مقابل حداقل مسافت پاس 250 یارد را اجازه داده است. رکورد فوق العاده چیفس در این بازی نیز ادامه داشت و برای بیست و پنجمین بازی متوالی، کنزاس سیتی چیفس موفق به کسب حداقل 25 امتیاز شد. 

خلاصه بازی

تکمیل خواهد شد.

مطالعه یادداشت های مهم فوتبال آمریکایی:

قوانین فوتبال آمریکایی

معرفی تیم های حاضر در لیگ فوتبال آمریکایی NFL

نحوه انجام مسابقات در طول یک فصل

بهترین بازیکنان لیگ NFL

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبی که رئال معجزه را معنا کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دو سال پیش در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان دست به کاری بزرگ زد. کهکشانی ها که بازی رفت را در زمین سیتی 4-3 باخته بودند، باید در بازی برگشت برنده می شدند تا راهی فینال شوند اما بازی شرایطی عجیب پیدا کرد.

ریاض محرز توانست در برنابئو سیتی را پیش بیندازد و رئال مادرید باید دو گل می زد تا کار را به وقت اضافه بکشاند. در دقایقی که سیتی می توانست دو گل دیگر بزند و فرلاند مندی یک توپ گریلیش را از روی خط برگرداند، کمتر کسی تصور می کرد سیتی بازی را واگذار کند.

بازی به دقیقه 90 رسید و روی تصویر شانس پیروزی دو تیم ثبت شد. یک درصد برای رئال و 99 درصد برای سیتی ولی رئال که در دو دور قبلی رقابت ها پی اس جی و چلسی را با کامبک های بزرگ خود حذف کرده بود، یک معجزه دیگر در آستین داشت.

رودریگو به فاصله دو دقیقه توانست دو گل بزند و دنیا را شگفت زده کند. گل دوم او روی ارسال دنی کارواخال با ضربه سر را کمتر کسی باور می کرد. رئال در وقت اضافه اول توسط بنزما از روی نقطه پنالتی گل سوم را هم زد و راهی فینال شد. در بازی نهایی نیز رئال توانست لیورپول را مغلوب کند و جام چهاردهم را بالای سر ببرد.

دیگر خبرها

  • قدرت‌نمایی هالند: این وایکینگ متوقف‌نشدنی است
  • جلسه مهم یوفا: خیرونا یا سیتی در چمپیونزلیگ
  • لحظه پرش دیدنی هالند به سمت آقای گلی لیگ جزیره + فیلم
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد
  • شب سیاه در لیگ دو فرانسه: مرسی سیتی! (عکس)
  • شبی که رئال معجزه را معنا کرد! (عکس)
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده
  • فوتبال از دریچه فان؛ متس هوملس، کابوس مهاجمان
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول