Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-06@16:16:49 GMT

اخطاریه پلمب برای 144 فروشگاه پوشاک در البرز

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۸۷۲۶۴

اخطاریه پلمب برای 144 فروشگاه پوشاک در البرز

رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز گفت: طی اجرای طرح بازدید از واحدهای صنفی و جلوگیری از فروش پوشاک نامتعارف برای 144 واحد صنفی در البرز اخطاریه پلمب صادر شد.

عباس شاهی، رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار فارس در البرز از اجرای طرح بازدید از واحدهای صنفی و مراکز فروش پوشاک و جلوگیری از فروش پوشاک نامتعارف در البرز توسط پلیس امنیت عمومی استان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز بیان کرد: در این طرح که به صورت سراسری در استان برگزار شد از 210 واحد صنفی بازدید به عمل آمد و در این راستا برای 144 واحد اخطاریه پلمپ صادر شد؛ 137 واحد نیز تذکر دریافت کردند و مهلت یک هفته ای برای رفع ایرادات واحد صنفی به آن ها داده شد.

شاهی در پایان سخنان خود با تأکید بر اینکه فروش پوشاک نامتعارف و زننده ممنوع است اظهار کرد: بازدید از واحدهای صنفی مختلف به منظور پیشگیری از جرائم و تخلفات به صورت مستمر در دستور کار اداره اماکن عمومی قرار دارد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پلمپ پوشاک کرج البرز پلیس امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۷۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالار افلاک خرم آباد به علت تیراندازی‌ در مجالس عروسی پلمب شد

به گزارش جام جم آنلاین لرستان، علی حسنوند دادستان عمومی وانقلاب مرکز لرستان در این خصوص در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: باتوجه به گزارش مدیر فرودگاه خرم آباد ورییس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی لرستان مبنی براینکه تالار مذکور درنزدیکی فرودگاه خرم آباد قرار دارد و تیراندازی های صورت گرفته در داخل تالار باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای این فرودگاه شده است.
وی افزود: اینگونه تیراندازی ها ، لغو تعدادی از پروازهای این فرودگاه را بهمراه داشته است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان بیان کرد: موضوع مذکور در دستور کار دادستانی قرارگرفته، که علیرغم تذکرات داده شده به مدیر تالار مذکور، و اخذ تعهد از ایشان، متاسفانه نامبرده توجهی به تذکرات داده شده نداشته، که نهایتا دستور پلمپ تالار افلاک صادر شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • تالار افلاک خرم آباد به علت تیراندازی‌ در مجالس عروسی پلمب شد
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز