Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی عصر امروز پیگیری می شود و در یکی از دیدارهای مهم تیم فوتبال پرسپولیس تهران با برچسب مدافع عنوان قهرمانی در تبریز به میهمانی ماشین سازی می رود. پرسپولیس فصل گذشته با حذف تیم های شهرخودرو مشهد و سپاهان اصفهان در بازی های مهم خود به مصاف داماش گیلانیان رفت و توانست با شکست این تیم در فینال پرماجرای اهواز جشن قهرمانی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس که در رقابت های لیگ برتر تاکنون متحمل دو باخت شده می خواهد شروع خوبی در جام حذفی داشته باشد و در این میان باید شاگردان رسول خطیبی را از مقابل بردارد. گابریل کالدرون که طعم برد در دربی را چشیده به دنبال این است تا در جام حذفی هم گام اول را محکم بردارد. ماشین سازی با هدایت رسول خطیبی با وجود اینکه در هفته اول توانست تیم استقلال را مغلوب کند اما نوسان زیادی در این چند هفته داشته و باید دید مقابل قرمزهای تهران در ورزشگاه بنیان دیزل چه عملکردی خواهد داشت.

در یکی از دیگر مسابقات مهم این مرحله تیم  فوتبال استقلال تهران در ورزشگاه انقلاب کرج میهمان تیم دسته اولی گل ریحان البرز خواهد بود. استقلال که در لیگ برتر هنوز به پیروزی دست نیافته بود، تلاش می کند با حذف تیم گل ریحان استارت بردهای رسمی خود را در فصل جاری بزند. نماینده البرز که هدایت آن را محمد نصرتی، بازیکن پیشین تیم ملی و پرسپولیس برعهده دارد، می خواهد از این مسابقه سکوی پرتابی برای خود و تیمش بسازد و بازی خوبی را مقابل استقلال به نمایش بگذارد.

برنامه کامل بازی های امروز به شرح زیر است:

دوشنبه ۸ مهر ۹۸

ماشین سازی تبریز- پرسپولیس تهران (ورزشگاه بنیان دیزل تبریز) ۱۵ 

سردار بوکان - شهرداری ماهشهر (ورزشگاه خاتم الانبیا بوکان) ۱۵:۳۰

خیبرخرم آباد- فولاد مبارکه سپاهان (ورزشگاه تختی خرم آباد) ۱۶:۱۵

پارس جنوبی جم - ذوب آهن اصفهان (ورزشگاه تختی شهر جم) ۱۷:۱۵

 پیکان تهران - شهدای رزکان کرج (ورزشگاه شهدا شهر قدس) ۱۷:۱۵

خوشه طلایی ساوه- شاهین بوشهر (ورزشگاه یادگار امام (ره) قم) ۱۷:۱۵

فجرسپاسی شیراز - فولاد خوزستان (ورزشگاه حافظیه شیراز) ۱۷:۱۵

استقلال ماشهر- مس نوین کرمان (ورزشگاه  شهدا ماهشهر) ۱۷:۳۰

گل ریحان البرز - استقلال تهران (ورزشگاه انقلاب کرج) ۱۸:۱۵

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال انقلاب جام حذفی رقابت های لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۷۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال

به گزارش "ورزش سه"، یکی از نگرانی‌های هواداران استقلال و کادرفنی آبی‌ها، حفظ بازیکنان و ستاره‌های تیم است. نفراتی که در پایان فصل قراردادشان به پایان می‌رسد که البته نکونام و دستیارانش نیز علاقه‌مند به تمدید قرارداد و حفظ برخی از این نفرات هستند.

سرمربی آبی‌ها در نشست خبری پیش از دیدار فردا برابر ذوب‌آهن با پرسشی از سوی خبرنگاران مبنی بر وضعیت مدیریت روبه‌رو شد که او اعلام کرد از هفته آینده، کار تمدید قرارداد بازیکنان این تیم آغاز خواهد شد.

نکونام در بخشی از صحبت‌هایش گفت: آقای علی عسگری و شهریاری نشان دادند چقدر تیم و باشگاه برای‌شان مهم است و اینکه بتوانیم کارها را درست انجام دهیم. آینده در دستان این عزیزان است. ما هیچ قولی نمی‌توانیم بدهیم، مگر اینکه قول دهیم همه تلاش‌مان را انجام دهیم.

او ادامه داد: در جلساتی که با این عزیزان و مخصوصاً فرشید سمیعی (سرپرست باشگاه) داشتیم تمام برنامه‌ریزی برای این پنج هفته خواهد بود و همین‌طور کار تمدید قرارداد با بازیکنان نیز از هفته آینده آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • شورای تامین، زنان را از تماشای بازی پرسپولیس و استقلال با نساجی محروم کرد
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • محبی: با مسعود شجاعی می‌توانیم قهرمان حذفی شویم
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس