Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین شریعتمداری در پاسخ به فارس درباره تصمیم اخیر ترامپ که ورود مقامات ارشد ایران و وابستگان آنها را به آمریکا ممنوع کرده است، گفت: ترامپ بی آن که بخواهد و یا بداند، با این تصمیم خود گام بزرگی به نفع جمهوری اسلامی ایران برداشته است و توضیح داد که ورود مقامات ارشد کشورمان به  آمریکا  اگر برای شرکت در جلسات سازمان ملل باشد که به تصمیم اخیر ترامپ مربوط نمی شود و ساز و کار جداگانه ای دارد و چنانچه این مقامات و یا بستگان آنها برای تفریح و یا اقامت قصد سفر به آمریکا را داشته باشند همان بهتر که ورودشان ممنوع باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شریعتمداری در ادامه گفت: مخصوصا حضور وابستگان این مقامات در آمریکا یکی از پدیده های خسارت باری است که با آن روبرو هستیم و حالا که مسئولان خودمان تا کنون برای پیشگیری از آن اقدامی نکرده اند، ممنوعیت ورود آنان از سوی ترامپ را باید یک امتیاز به نفع جمهوری اسلامی تلقی کرد.

وی اظهار داشت: در آموزه های اسلام عزیز آمده است که گاه خدای مهربان دین خود را بوسیله یک شخص فاسد و فاسق تائید می فرماید که تصمیم اخیر ترامپ را می توان یکی از همان نمونه ها دانست.
 
مدیر مسئول کیهان به تمثیلی در این خصوص اشاره کرد و گفت : شما می دانید که بومیان آفریقا برای چیدن نارگیل با دو مشکل اساسی روبرو هستند؛ اول، بالا رفتن از درخت نارگیل که خیلی سخت و پُر زحمت است و دوم که از آن سخت تر و دشوار تر است ، حضور تقریباً دائمی میمون ها بر فراز درخت های نارگیل است که معمولا دردسرسازند. بومیان آفریقایی این دو مشکل را با مراجعه به «عقل»خود و «حماقت» میمون ها حل کرده اند. آنها با پرتاب سنگ به طرف میمون ها  می کوشند تا آنها را عصبانی کنند و میمون های به خشم آمده نارگیل ها را از درخت چیده و به سوی بومیان پرتاب می کنند. تصور میمون ها آن است که به جنگ بومیان برخاسته اند و حال آن که، با چیدن نارگیل ها و پرتاب آن به سوی بومیان، خواسته آنان را برآورده می‌کنند.

شریعتمداری افزود: آقای ترامپ با این تصمیم احمقانه خود دقیقاً نقش همان میمون ها را بازی کرده است و باید از ایشان خواست که بازهم نارگیل بیندازد!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۷۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال ۱۹۰۰؛ پرتره‌های صمیمی از بومیان آلاسکا (عکس)

در حوالی سال ۱۹۰۰، چندین عکاس، از جمله بورلی بنت دابز متولد میسوری و دو مهاجر اروپایی به ایالات متحده، به نام‌های اچ جی کایزر و آلبرت اف جانسون، به آلاسکا سفر کردند.

به گزارش فرارو، در میان افرادی که آن‌ها به استودیو‌های پرتره خود وارد کردند، تعدادی از بومیان آلاسکا بودند که تصاویر خیره کننده آن‌ها بعد‌ها توسط مایکل جی ویلسون یک تهیه کننده بریتانیایی جمع آوری شد.

ریچارد اوندن، رئیس کتابخانه بودلیان در آکسفورد، که اخیراً مجموعه عکس‌های ویلسون را خریداری کرده است، می‌گوید: پرتره‌ها به دلیل صمیمیتشان قابل توجه هستند. اطلاعات کمی در مورد این سوژه‌ها وجود دارد، اما ریچارد پرتره‌ها را به عنوان لحظه‌ای از برخورد و تبادل بین جامعه بین المللی و جوامع اینوئیت که هزاران سال در صلح زندگی کرده اند ارزش می‌گذارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • عربده کشی نتانیاهو برای دادگاه لاهه
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • سال ۱۹۰۰؛ پرتره‌های صمیمی از بومیان آلاسکا (عکس)
  • مجتهدزاده: ممنوعیت ثبت اظهارنامه قضایی علیه مقامات دولتی، اقدامی نسنجیده است
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن