Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مولایی گفت: در ادامه اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی، ۲۲۳ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد قزوین به زیارت امام هشتم (ع) اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان قزوین، حجت الاسلام «محمود مولایی» در مراسم بدرقه مددجویان کمیته امداد  برای زیارت امام هشتم (ع) بیان کرد: فضیلت زیارت امام رضا (ع) بیش از آن است که به قلم و تفکر ما توصیف شود، زیارت آن حضرت برابر با آمرزش گناهان و رستگاری ثبت شده به طوری که رسول خدا (ص) فرمودند: به زودى پاره اى از تن من در زمین خراسان مدفون شود و هیچ مومنى او را زیارت نکند، مگر آن که خداوند متعال بهشت را بر او واجب و بدنش را بر آتش جهنم حرام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین افزود: شناختن حق امام رضا (ع) زمانی محقق می‌ شود که بدانیم آن حضرت چگونه از دانش و اندیشه دینی خود بهره گرفتند و طاغوت زمان را به زانو در آوردند.

 

وی عنوان کرد: در حدیثی از حضرت جواد (ع) آمده است از جانب خداوند متعال ضمانت بهشت مى‌ کنم براى کسى که قبر پدرم را در طوس زیارت کند، در حالى که به حق آن حضرت معرفت داشته باشد.

 

حجت الاسلام مولایی خاطرنشان کرد: زیارت حضرت رضا (ع) از زیارت تمام انبیاء، اولیا و ائمه افضل و با ارزش تر است، چنان که امام موسی کاظم فرموده اند خداوند ثوابى معادل 70 هزارحج به او عطا مى ‌فرماید.

 

وی با اشاره به طرح شوق زیارت عنوان کرد: براساس این طرح مددجویانی که تاکنون توفیق زیارت امام هشتم (ع) را نداشته اند، به این سفر زیارتی اعزام می شوند که اجرای این طرح از محل منابع داخلی کمیته امداد و کمک خیران تأمین مالی می شود.

 

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: برای اعزام این 223 مددجو بیش از 55 میلیون تومان هزینه شده که این رقم شامل هزینه حمل و نقل و اقامت می شود.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین حسینی نماز جمعه خطبه های نماز جمعه هفته دفاع مقدس نهمین کنگره بین المللی امام سجاد ع اصفهان دفاع مقدس اربعین مددجویان کمیته امداد زائران امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۷۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته، ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این اعتبار برای خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی هزینه شد.

۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در هرمزگان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • زیارت اماکن مقدس عراق در هوای بارانی + فیلم
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد