Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری کوهدشت از مهار آتش‌سوزی در مراتع مشجر این شهرستان خبر داد و گفت: این حادثه ناشی از حریق مراتع شهرستان چگنی بوده‌ و به مرز کوهدشت رسیده‌است. ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

صمیمی عبدولی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت اظهار داشت: آتش‌سوزی شامگاه گذشته که در مراتع مشجر روستای مخروبه ابدال بیگی این شهرستان رخ داد ناشی از حریق مراتع شهرستان چگنی بوده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آتش‌سوزی مراتع چگنی به‌دلیل هم‌مرزبودن این شهرستان با کوهدشت به مراتع مشجر ما نیز سرایت کرده‌است، افزود: این حریق با تلاش جوامع محلی و نیروهای منابع‌طبیعی مهار شده‌است.

5 هکتار از مراتع ‌کوه بیرمی در منطقه خاییز تنگستان در آتش سوختاراضی ملی کوهدشت در هراس آتش؛ حریق مراتع «گدارگه ضرون» مهار شدحریق به جان مراتع طارم افتاد

رئیس اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری کوهدشت عنوان کرد: آتش‌سوزی شامگاه گذشته در مراتع این شهرستان چون مربوط به حوزه شهرستان چگنی بوده و شعله‌های آن به مراتع ما رسیده، اعلام میزان وسعت و علت وقوع آن در اختیارات اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری کوهدشت نیست.

انتهای پیام/ش

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۷۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: سرجنگلبان و مأمورین سرجنگلبانی امام‌زاده عبداله در جریان گشت و سرکشی از حوزه استحفاظی، موفق به کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق شدند.

متخلف که اقدام به قطع درختان ارزشمند جنگلی و حمل چوب آلات مقطوعه بوسیله دواب می‌نمود، شناسایی و پس از تنظیم پرونده تخلف، به مرجع قضایی معرفی خواهد شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • ضرورت استفاده از هوش مصنوعی و پهپاد‌ها برای حفاظت از جنگل‌ها
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • آشنایی با کابل نسوز
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز
  • توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل