Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: فاز نخست سایت آتش‌نشانی بیرجند سال گذشته انجام شد و با قول مساعد شهردار مبنی بر اختصاص ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در نیمه دوم امسال، فاز دوم این سایت نیز انجام می شود.

به گزارش ایمنا، علی حسینی اظهار کرد: سال گذشته ۷۹۶ نفر در حوادث مختلف نجات یافتند که امسال شمار این افراد با سه درصد افزایش در حوادث جاده‌ای و حریق به ۸۱۳ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سال گذشته یک‌هزار و ۵۷۴ مورد از تماس‌ها منجر به ماموریت امدادی و اطفایی شده و امسال یک‌هزار و ۶۰۴ تماس منجر به ماموریت‌ شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند افزود: سال گذشته ۴۲ هزار و ۵۹۶ مزاحمت تلفنی برای سازمان آتش‌نشانی اتفاق افتاد و امسال این تعداد به ۳۵ هزار و ۹۵۲ کاهش یافته است که بسیاری از مزاحمان کودکان بودند و سهوی و عمدی نبوده است.

حسینی خاطرنشان کرد: برای شناسایی اماکن پرخطر در شهرستان یک سری اقداماتی انجام شده و با توجه به اینکه امکانات و خودروها و نیروهای سازمان محدود است، اگر اقدامات پیشگیرانه انجام نشود شاید امکانات فعلی پاسخگوی حوادث سنگین نباشد.

وی با بیان اینکه باید اقدامات پیشگیرانه و ایمنی انجام شود، تصریح کرد: برای احداث پمپ بنزین روبروی آستان مقدس امامزادگان باقریه(ع) بیرجند تمام نکات ایمنی رعایت شده و اگر آن نقشه‌ای که سازمان آتش‌نشانی تایید کرده اجرا شود هیچ مشکلی نخواهد بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند اظهار کرد: فاز نخست سایت آتش‌نشانی بیرجند سال گذشته انجام شد و با قول مساعد شهردار بیرجند مبنی بر اختصاص ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در نیمه دوم امسال، فاز دوم این سایت نیز انجام می‌شود

حسینی ادامه داد: اماکن پرخطر و بازار بیرجند بازدید شده که تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته و امیدواریم ایمنی نسبی بازار را ایجاد کنیم تا هیچ‌گونه حریقی صورت نگیرد.

وی عنوان کرد: برای ساختمانی که ایمنی نسبی نداشته باشد پروانه پایان کار صادر نمی‌شود، مجتمع‌های زیادی دارای سیستم اطفای حریق هستند، اما بسیاری از این مجتمع‌ها آگاهی استفاده از این سیستم‌ها را ندارند.

کد خبر 391476

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران مدیریت شهری شهرداری آتش نشاني آتش نشان شهروند حقوق شهروندی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۸۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز

ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات طی یک هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در گزارش عملکرد هفتگی این سازمان که _ شنبه هشتم اردیبهشت _ منتشر شد، اعلام کرد در بازه زمانی یکم تا هفتم اردیبهشت تعداد ۵ هزار و ۲۵۶ تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی صورت گرفت که بیش از ۲ هزار و ۱۳۹ تماس مزاحمت تلفنی بوده است.

بر اساس این گزارش طی یک هفته گذشته ۱۵۲۱ آتش‌نشان به عملیات‌ها اعزام شدند که مجموع عملیات‌های انجام شده ۴۰۲ مورد بوده است.

در این گزارش همچنین آمده است از مجموع عملیات‌های انجام شده، ۵۰ عملیات مربوط به حریق، ۲۷۲ عملیات امداد و نجات، ۴۲ بازدید پیشگیرانه و ۴۳۵ مورد مربوط به اعزام ناوگان بوده است.

کد خبر 748471

دیگر خبرها

  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی