Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@20:03:03 GMT

حسرت استقلال برای صدرنشینی ۴۰ ماهه شد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۸۸۳۶۴

تیم فوتبال استقلال تهران سالهاست که در مسیری پر فراز و نشیب گام بر می‌دارد و در هفت سال اخیر تنها یکبار جام حذفی را به دست آورده است.

اخبار ورزشی- آخرین قهرمانی آبی پوشان مربوط به لیگ دوازدهم است و آنها در ۶ فصل متوالی دست‌شان از جام دور مانده است. آبی ها فصل جاری را آنچنان هم امیدوار کننده آغاز نکردند تا این تصور پیش آید که شاید فصل نوزدهم هم در کنار ۶ فصل قبلی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما «قهرمانی لیگ برتر» تنها حسرت سالهای اخیر آبی پوشان نیست و آنها سالها و ماه های زیادی است که حتی برای یک هفته هم نتوانسته‌اند صدر جدول را در اختیار داشته باشند. از آخرین صدرنشینی استقلال در لیگ برتر ۴۰ ماه می‌گذرد تا این حسرت برای آنها طولانی تر از همیشه شود.

در همه ادوار برگزار شده لیگ برتر این یک رکورد منفی (بخوانید طلسم) برای این تیم است و هرگز حسرت آنها برای قهرمانی و دوری شان از صدر جدول اینقدر طولانی نشده بود.

آبی پوشان آخرین قهرمانی شان را با امیر قلعه نویی در فصل ۹۲-۹۱ (لیگ دوازدهم) به دست آوردند و آخرین صدرنشینی آنها نیز به لیگ پانزدهم باز می‌گردد.

استقلال برای آخرین بار صدرنشینی را با پرویز مظلومی در هفته بیست و هشتم لیگ پانزدهم تجربه کرد که با ۵۱ امتیاز (به لطف تفاضل گل بهتر) بالاتر از استقلال خوزستان و پرسپولیس قرار داشت و این اتفاق به اردیبهشت سال ۹۵ مربوط می شود.

آبی‌ها بعد از آن علیرضا منصوریان، میک مک درموت (سرمربی موقت)، وینفرد شفر، فرهاد مجیدی و استراماچونی را به عنوان سرمربی داشتند که توفیقی برای رسیدن به صدر جدول نداشته‌اند.

آبی پوشان در هفته پنجم لیگ نوزدهم هم با ۳ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارند و فاصله امتیاز آنها با صدر جدول ۸ امتیاز است. اتفاقی که نشان می دهد حداقل تا هفته های زیادی به صدر جدول نمی‌رسد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر صدرنشینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۸۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلک پورشه خالی شد

پورشه کاهش سود ۳ ماهه اول را به دلیل افزایش هزینه‌ها اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، شرکت خودروسازی پورشه از کاهش ۳۰ درصدی سود عملیاتی در سه ماهه اول خبر داد و به سرمایه‌گذاری بیشتر در آنچه که این خودروساز لوکس آلمانی بزرگترین سال عرضه محصولات خود در تاریخ نامیده است، اشاره کرد.

سود عملیاتی در سه ماه اول سال ۲۰۲۴ به ۱.۲۸ میلیارد یورو (۱.۳۷ میلیارد دلار) رسید، در حالی که فروش برای این دوره به ۹.۰۱ میلیارد رسید که از ۸.۷۷ میلیارد پیش بینی شده بود.

اولیور بلوم، مدیرعامل پورشه در بیانیه‌ای گفت: «ما در وضعیت چالش‌برانگیز، در مسیر خود باقی می‌مانیم و با قاطعیت راهبرد خود را دنبال می‌کنیم.»

خودروسازان آلمانی در تلاش هستند تا تقاضای چین را احیا کنند، به طوری که تحویل به بزرگترین بازار آنها در مقابل رقبای بی ام و و مرسدس کاهش یافته است و پورشه ۲۴ درصد کاهش در تحویل سه ماهه ثبت کرده است. مدیر مالی پورشه، اظهار کرد در حالی که تقاضا در چین همچنان به چالش کشیده می شود، این شرکت با دوری از جنگ قیمتی که بازار محلی را در بر گرفته است، حاشیه سود را به خطر نمی اندازد.

بر اساس گزارش رویترز، این گروه چشم انداز سال ۲۰۲۴ خود را برای حاشیه سود ۱۵ تا ۱۷ درصدی در سال ۲۰۲۴ حفظ کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افغانستان،حسرت ما و جام جهانی
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • قلک پورشه خالی شد
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • روز ملی ایمنی در حمل و نقل و حسرت فرصت هایی که از دست می روند....
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • پایان صدرنشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید