Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال تهران سالهاست که در مسیری پر فراز و نشیب گام بر می‌دارد و در هفت سال اخیر تنها یکبار جام حذفی را به دست آورده است.

آخرین قهرمانی آبی پوشان مربوط به لیگ دوازدهم است و آن‌ها در ۶ فصل متوالی دست‌شان از جام دور مانده است. آبی‌ها فصل جاری را آنچنان هم امیدوار کننده آغاز نکردند تا این تصور پیش آید که شاید فصل نوزدهم هم در کنار ۶ فصل قبلی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما «قهرمانی لیگ برتر» تنها حسرت سال‌های اخیر آبی پوشان نیست و آن‌ها سال‌ها و ماه‌های زیادی است که حتی برای یک هفته هم نتوانسته‌اند صدر جدول را در اختیار داشته باشند. از آخرین صدرنشینی استقلال در لیگ برتر ۴۰ ماه می‌گذرد تا این حسرت برای آن‌ها طولانی‌تر از همیشه شود.

در همه ادوار برگزار شده لیگ برتر این یک رکورد منفی (بخوانید طلسم) برای این تیم است و هرگز حسرت آن‌ها برای قهرمانی و دوری شان از صدر جدول اینقدر طولانی نشده بود.

آبی پوشان آخرین قهرمانی شان را با امیر قلعه نویی در فصل ۹۲-۹۱ (لیگ دوازدهم) به دست آوردند و آخرین صدرنشینی آن‌ها نیز به لیگ پانزدهم باز می‌گردد.

استقلال برای آخرین بار صدرنشینی را با پرویز مظلومی در هفته بیست و هشتم لیگ پانزدهم تجربه کرد که با ۵۱ امتیاز (به لطف تفاضل گل بهتر) بالاتر از استقلال خوزستان و پرسپولیس قرار داشت و این اتفاق به اردیبهشت سال ۹۵ مربوط می‌شود.

آبی‌ها بعد از آن علیرضا منصوریان، میک مک درموت (سرمربی موقت)، وینفرد شفر، فرهاد مجیدی و استراماچونی را به عنوان سرمربی داشتند که توفیقی برای رسیدن به صدر جدول نداشته‌اند.

آبی پوشان در هفته پنجم لیگ نوزدهم هم با ۳ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارند و فاصله امتیاز آن‌ها با صدر جدول ۸ امتیاز است. اتفاقی که نشان می‌دهد حداقل تا هفته‌های زیادی به صدر جدول نمی‌رسد.

منبع:مهر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۸۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 جواد رضویان در گفتگو با مهران غفوریان خاطره‌ای مشترک از او و رضا عطاران تعریف کرد که به درگیری رضا عطاران با مهران غفوریان بر سر اجرای دیالوگ‌ها اشاره داشت. این خاطره بامزه را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان
  • حسرت شوت‌زنی که پنالتی از دست داد (عکس)
  • حسرت استقلالی‌ها از معرفی یک دروازه‌بان جدید!
  • عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان!(عکس)
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال