Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@16:55:37 GMT

قدرت نهفته ایران از زبان سرلشکر رشید

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۸۸۷۵۵

سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید صبح امروز (دوشنبه) در مراسم بیست و سومین مجمع سراسری فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دکترین نظامی ما در قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) برای مدیریت بحران ها و جنگ آینده، براساس تجربه دوران دفاع مقدس ، ماهیت متنوع و رو به گسترش تهدیدات، همچنین الزامات رویارویی های جاری در منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار سیاسی- وی افزود: جدی و قطعی پنداشتن تهدیدات دشمن و ضرورت هوشیاری با برخورداری از اشراف اطلاعاتی، ایجاد و افزایش آمادگی مواجهه با همه سناریوهای احتمالی، برای اجتناب از غافلگیری و بکارگیری همه ظرفیت‌های لازم و حضور همه جانبه و میدانی برای تعیین سرنوشت جنگ احتمالی از جمله مواردی است که براساس آن دکترین نظامی ما در قرارگاه مرکزی است.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) ادامه داد: این قرارگاه با طراحی الگو و شیوه جنگیدن در برابر تهدیدات و جنگ آینده، براساس مزیت های راهبردی خودی و آسیب پذیری های دشمن، از منافع ملت شریف ایران و تمامیت ارضی کشور، در برابر هر گونه اقدام تجاوزکارانه دفاع خواهد کرد.

وی یادآور شد: سرنوشت آینده منطقه در فرآیند رویارویی‌های کنونی ما و دشمن تعیین خواهد شد و نتیجه نهایی، حاصل اشتباه دشمن در محاسبه و چگونگی استفاده ما از مزیت‌های راهبردی در برابر فرصت‌های پیش رو خواهد بود و پیروزی از آن ماست.

سردار رشید با بیان اینکه ویژگی‌های قدرت نهفته جمهوری اسلامی ایران به مراتب بیشتر از آن است که تا کنون آشکار شده است، تاکید کرد: ما خود را برای مواجهه با همه وضعیت‌های احتمالی آماده کرده‌ایم و از تمامی ظرفیت‌های خود برای در هم شکستن اراده و موقعیت دشمن استفاده خواهیم کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دفاع مقدس ایران ایران جمهوری اسلامی ایران دوران دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدیریت بحران سرلشکر رشید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال در حالی در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند که  سرخپوشان تغییراتی را در ترکیب تیم خود خواهند داشت.  

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس با وجود اینکه چند روز پیش گچ دستش را باز کرد، اما هنوز به آمادگی کامل نرسیده است. به نظر می‌رسد امیر رفیعی به جای بیرانوند درون دروازه سرخپوشان قرار بگیرد. البته احتمال دارد که بیرانوند در آخرین لحظات جانشین رفیعی در درون دروازه سرخپوشان پایتخت شود.  

امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که در بازی با تیم صنعت نفت آبادان مصدوم شده بود، با تلاش پزشکان آسیب دیدگی اش برطرف شده است و مشکلی برای بازی با سپاهان ندارد. همچنین دانیال اسماعیلی فر هم به خاطر محرومیت انضباطی در این بازی حضور ندارد و به احتمال زیاد وحدت هنانوف جای اسماعیلی فر در ترکیب اصلی سرخپوشان قرار می‌گیرد.  

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر تیم سپاهان به شرح زیر است.

امیر رضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون ارونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال امروز ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • با قرارگاه نور جواب دشمن را می‌دهیم / ادعای حقوق بشر غربی‌ها دیدنی است
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • با قرارگاه نور جواب دشمن را می‌دهیم | ثواب این مسئله بیش از ۸ سال جنگ است | افراد باندی با مامورها رفتار نامناسب می‌کنند | تشدید اقدامات در حوزه حجاب
  • ترکیب احتمالی سپاهان در برابر پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان