Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@11:43:20 GMT

از بمب افکن اف-۴ تا اسرای عملیات نجران

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۸۸۸۱۱

از بمب افکن اف-۴ تا اسرای عملیات نجران

مجموعه تصاویری می‌بینیم از رویداد‌های روز و جاذبه‌های اقلیمی و تاریخی از لنز دوربین عکاسان. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، تظاهرات جدایی‌طلبان کاتالونیا در اسپانیا، تصویری از محافظ شخصی کشته شده پادشاه عربستان، دیدار فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با رئیس قوه قضائیه، بازدید از اورهال جنگنده اف۴، نمای زیبا از روستای سرآقاسید، آغاز پیاده روی اربعین اهالی استان بصره، افتتاح رادیو اربعین، در نوبت عکس امروز ببینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  جنگنده شکاری بمب افکن اف-۴ مشهور به فانتوم، دو سرنشینه و دو موتوره مافوق صوت دیدار فراکسیون زنان مجلس با رئیس قوه قضائیه تشییع پیکر دو شهید گمنام در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز پیاده روی اربعین اهالی استان بصره افتتاح رادیو اربعین در آستان مقدس امامزاده صالح تجریش نمای زیبا از روستای سرآقاسید- چهار محال بختیاری تظاهرات جدایی‌ طلبان کاتالونیا در اسپانیا محافظ شخصی کشته شده پادشاه عربستان تصاویر اسرای عملیات بزرگ «نصر من الله»

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نوبت عکس تصاویر عکس خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۸۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توله کفتارهای زخمی شده توسط سگ‌های روستا در کهگیلویه مداوا شدند

به گزارش خبرنگار مهر، شعبان بال‌افکن ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: ۳۱ فروردین ماه سال جاری، یک قلاده کفتار با دو توله‌اش به شالیزارهای روستا آمدند که توسط سگ‌ها مورد حمله قرار گرفتند.

وی بیان داشت: یکی از بچه کفتارها پایش آسیب دید و بچه‌ی دیگر نیز قادر به حرکت و فرار نبود.

بال افکن افزود: بچه کفتارها بعد از مداوا در محلی که زخمی و از مادرشان جدا شده بودند، رها شدند، اما مادر آنها برای بردن توله‌ها نیامد.

بال افکن افزود: بچه کفتارها پس از بهبودی کامل در طبیعت رها شدند.

کد خبر 6088442

دیگر خبرها

  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • توله کفتارهای زخمی شده توسط سگ‌های روستا در کهگیلویه مداوا شدند
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است
  • عملکرد وحشتناک ربات شعله افکن
  • تالاب قره گل بوکان میزبان پرندگان مهاجر و‌ بومی