Web Analytics Made Easy - Statcounter

غفار صالحی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: پروژه بای پس یا سر ریز خطوط انتقال فاضلاب شهر روانسر به طول ۱۵۰ متر با لوله سایز هزار پلی اتیلن در محدوده پایین دست شهرک ویس القرن اجرا می شود.

وی، اعتبار اجرای این طرح را چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این طرح هم اکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور آب و فاضلاب شهری شهرستان روانسر ادامه داد: هدف از اجرای این پروژه، پیش بینی و جلوگیری از برگشت فاضلاب به داخل اراضی کشاورزی و خسارات به کشت کشاورزان در زمان وقوع بارندگی ها است.

صالحی به ضرورت اجرای این پروژه اشاره کرد و گفت: از جمله حوادثی که ممکن است در بهره‌برداری از شبکه ‌های جمع ‌آوری فاضلاب باعث بروز مشکل و تبعات زیست محیطی گردد، مسدود و پرشدن شبکه فاضلاب و یا شکستن و تغییر وضعیت در قسمتی از شبکه است که در این مواقع  شاهدگرفتگی و پس زدگی فاضلاب سطح معابر خواهیم بود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری شهرستان روانسر ادامه داد: به منظور جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی  احداث نقطه سرریز (بای پس) فاضلاب با خطوط کمکی و اجرای منهول در دستور کار قرار گرفته است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

۸۰۶۶/۷۴۵۵ 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روانسر آب و فاضلاب سیلاب کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۸۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحمید حمزه پور اظهار کرد: روستای کم رضوان از توابع بخش مهران شهرستان لنگه در حال حاضر فاقد شبکه آبرسانی و خط انتقال است و آبفای هرمزگان با هدف تأمین نیاز آبی این روستا و بهبود شرایط زندگی اقدام به اجرای خط انتقال آب به این روستا کرده است.

وی در تشریح جزئیات این پروژه، افزود: در حال حاضر عملیات احداث مخزن ۱۰۰ متر مکعبی این روستا با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به اتمام رسیده است که با تخصیص ۵۵ میلیارد ریال دیگر، عملیات اجرای ۱۱.۵ کیلومتر خط انتقال نیز آغاز شده است که نیاز آبی این روستا از آب شیرین کن لمزان تأمین خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان همچنین از پیش بینی اجرای ۲ کیلومتر شبکه توزیع برای این روستا خبر داد که پس از تأمین اعتبار، عملیات آن نیز آغاز خواهد شد.

گفتنی است، روستای کم رضوان ۲۵۰ نفر جمعیت دارد.

کد خبر 6097826

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰۷ میلیاردی پروژه دفع آب‌های سطحی در بافت تاریخی یزد
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان