Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:19:51 GMT

طرح جامع سرعین تدوین می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۸۹۱۴۳

طرح جامع سرعین تدوین می‌شود

به گزارش ایرنا ، مسعود امامی‌یگانه روز دوشنبه در جمع مدیران سرعین با اشاره به اینکه برای توسعه شهر سرعین نیازمند برنامه‌ریزی با افق بلند مدت هستیم ، افزود: هر گونه کار عمرانی در شهرستان سرعین باید با لحاظ برنامه دقیق کارشناسی انجام بگیرد تا پیکره شهر و ارائه خدمات بهینه به مردم و گردشگران در آینده مختل نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز در سرعین از جمله عملیات تعریض راه سرعین - آلوارس و بهسازی راه‌های روستایی که عموما در مسیر گردشگری هستند، در حال اجرا می‌باشد.

وی با اشاره به حضور گردشگران بویژه در ایام پیک مسافر از مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان خواست نسبت به ارائه برنامه جبران کمبود آب اقدام کنند.

تکمیل ساختمان راهدارخانه آلوارس، تکمیل راه دسترسی پیست اسکی اوجور، شروع عملیات راه دسترسی محل دفن بهداشتی پسماند شهرستان سرعین ، بهسازی مسیر روستای ویلادره ، تعیین تکلیف زمین ساختمان موزه شهر سرعین و راه‌اندازی مرکز رزرواسیون اقامتی از جمله مصوبات این جلسه بود.

شهرستان سرعین در ۲۷ کیلومتری غرب اردبیل واقع شده و به عنوان قطب مجتمع‌ها و چشمه‌های آبگرم و معدنی کشور، سالانه پذیرای ۶ تا هشت میلیون مسافر و گردشگر داخلی و خارجی است.

۶۰۱۸/ ۱۲۵۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی گردشگری سرعین اقتصاد بازنگری طرح جامع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۹۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است

موسوی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت وساز پروژه های نهضت ملی مسکن در مقایسه با سال های گذشته با استفاده از ظرفیت های مردمی رشد مناسبی داشته است گفت: استفاده از ظرفیت های مردمی می تواند روند ساخت وساز را گسترش دهد و دولت باید براساس شعار سال مشارکت های مردمی را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

وی افزود: دولت در حال حاضر این برنامه را در خصوص پروژه های مسکونی اجرایی کرده‌ است و با مشارکت بخش خصوصی و ظرفیت های مردمی اقدام به اجرای پروژه های ویلایی کرده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: عرضه زمین و پرداخت تسهیلات ساخت از سوی بانک ها می تواند بازار مسکن را تقویت کند و تولید مسکن را افزایش  دهد.

وی افزود: امیدواریم همکاری بانک ها در این بخش تقویت شود تا متقاضیان و مردم هم در این بخش پای کار بیایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • مسدود شدن مسیر دسترسی به آبشار لوه؛ مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • صالحی عمران: نیازمند نظر کارفرمایان صنایع در تدوین برنامه‌های درسی هستیم
  • سند چشم‌انداز شهرستان کاشان باید ‌تدوین شود
  • نرخ کرایه تاکسی‌های نقده در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • ◄ زمان افتتاح فرودگاه کربلا اعلام شد!
  • ساماندهی ۵۲۰۰ گروه جهادی در فارس
  • پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شاهرود تدوین شود
  • مطالعات  طرح جامع جنگل کاری نالشکینه بوکان
  • تکمیل مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان