Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@09:37:15 GMT

سوپرفایت شش هزار دلاری کیوکوشین KWF

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۸۹۱۵۷

سوپرفایت شش هزار دلاری کیوکوشین KWF

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، این رقابتها با حضور قهرمانان مطرح و رنکینگ دار دو کشور ایران و روسیه، روز ۱۲ مهرماه سال جاری به میزبانی استان مازندران و  در سالن سیدرسول حسینی شهر ساری انجام می شود.

محمد منصوری فرد نماینده و رییس سبک کیوکوشین KWF در ایران با اعلام این خبر افزود: در این مسابقات چهار قهرمان سرشناس و عنوان دار روس، در مقابل نمایندگان کشورمان قرار می گیرند و در پایان علاوه بر کمربند و حکم قهرمانی سازمان جهانی، نفرات اول ۱۰۰۰ و نفرات دوم ۵۰۰ دلار  جایزه نقدی دریافت خواهند کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: این مبارزات در پنج راند دو دقیقه ای انجام می شود و از حساسیت و جذابیت زیادی برخوردار است.

 منصوری فرد تصریح کرد: با توجه به اهمیت بازی ها، شیهان پینرو و تنی چند از مسئولین و داوران اتحادیه جهانی کیوکوشین به ایران خواهند آمد تا از نزدیک شاهد این مسابقه نفسگیر باشند.

 رییس کیوکوشین KWF ایران در پایان یادآور شد:  گرفتن امتیاز میزبانی این مسابقات کار ساده ای نبود و حدود پنج سال تلاش کردیم تا توانستیم این رویداد مهم را در ایران برگزار کنیم. مطمینا انجام اینگونه رقابتها سبب خواهد شد تا قهرمانان ایرانی فرصت بیشتری برای اثبات شایستگی های خود پیدا کنند و در ورزش کیوکوشین جهان بهتر شناخته شوند.

 گفتنی است محمدصادق قنبری، بهزاد خضری ، رحیم کمالی و محمد اسدی امین ، چهار قهرمان ایرانی حاضر در این سوپرفایت هستند. قضاوت این مسابقات را دو داور ایرانی به همراه دو داور روس با نظارت شیهان واسیلی داور سرشناس اتحادیه جهانی کیوکوشین برعهده دارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران ایران و روسیه بازی دلار رقابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید

تیم میکس ریکرو ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کاپ جهانی تیراندازی با کمان باز ماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه 6 بر 2 مقابل تیم هلند به پیروزی رسید و در یک‌هشتم نهایی با نتیجه 5 بر یک از سد فرانسه، تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌ با نتیجه 5 بر 4 مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع 4 تیم برتر مسابقات بازماند‌.

رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • سهم ۱۹ درصدی قهوه تجارت جهانی؛ واردات ۱۴۸ میلیون دلاری در سال گذشته
  • سهم۱۹درصدی قهوه تجارت جهانی؛ واردات ۱۴۸ میلیون دلاری در سال گذشته
  • تیم دانشجویان ایران در راه مسابقات جهانی
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • منتخبان تیم ملی موتور کراس ایران برای مسابقات جهانی ترکیه
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • اسامی داوران حاضر در یورو 2024 اعلام شد