Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ظاهرا حالا رابطه فرهاد و پرویز حسنه شده چون مظلومی امروز در برنامه سلام صبح بخیر به دفاع جانانه از او پرداخت و گفت: «طی صحبت هایی که با فرهاد داشتم او نگران بود. او مربی جوان و با انگیزه ای است که دوست دارد موفق شود و به کمک نیاز دارد. من فکر می کنم تیم امید ما یا دوتیم است یا یتیم است! نمی دانیم برای المپیک است یا فدراسیون فوتبال و کدام یک صاحب و تصمیم گیرنده آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» او ادامه داد: «60، 70 درصد بازیکنان ما غیر از 4، 5 بازیکن بقیه ذخیره هستند و اصلا فیکس نیستند. برای همین فرهاد دنبال بازیکن جدید می گیرد. در حالی که این مسئله باید سالهای قبل انجام می شد و بسیار زمان بر است.»

 مظلومی تاکید کرد: «زمانی که ما کسی را سرمربی قرار می دهیم باید به او اختیار تام بدهیم و فقط نظارت داشته باشیم، نه دخالت. اما فکر می کنم حالا دارد در کار فرهاد مجیدی دخالت می شود. یک کمیته فنی هست و یک سرمربی است. استیلی بازیکن بزرگ، مربی توانا، بچه با معرفت و مدیر فنی تیم است. یک کمیته فنی هم شامل آقایان موسس و محمدی و ماجدی داریم. این وظایف باید تفکیک شود و سرمربی باید کارش را راحت انجام بدهد. اما اکنون مشکلاتی ایجاد شده است و من فکر می کنم شاید اصلا همتی برای صعود تیم وجود ندارد. تیم هایی که بالا آمده اند هم همه خوب هستند.»

سرمربی سابق استقلال ادامه داد: «فرهاد باید خیلی تلاش کند. خوبی اش این است که او جوان است و به خوبی می تواند با جوان ها سروکله بزند. به هر حال او ریسک کرده است. قبل از او به چندین مربی پیشنهاد حضور در تیم امید را دادند اما همه عقب کشیدند، به ویژه به این خاطر که فدراسیون دستمزد کمی می دهد.» مظلومی گفت: «فضای مجازی را می شود با فرهنگ سازی کنترل کرد اما سخت است. بعد از 40 سالی که به المپیک نرفته ایم آرزو دارم امسال این اتفاق بیفتد. من با فرهاد صحبت می کردم می گفت من درخواست کردم یک مربی از اسپانیا با دستمزد پایین بیاید و کمکم کند اما همکاری نکردند. گفتند حتما باید فلانی باشد و این دخالت است.»

252 43

کد خبر 1305320

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال فرهاد مجیدی پرویز مظلومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد

آندره ویاش بواش سرمربی مشهور سال‌های نه جندان دور، با شغلی متفاوت به فوتبال بازگشت. مربی‌ای که پورتو را به قهرمانی در لیگ، جام حذفی، سوپرجام و لیگ اروپا در فصل ۱۱-۲۰۱۰ هدایت کرد، تصمیم گرفت تا وارد بخش مدیریت در فوتبال شود.  

این قبلا یک فرضیه بود، اما اکنون رسمی شده است و ویاش بواش حداقل تا سال ۲۰۲۸ به عنوان رئیس باشگاه پورتو انتخاب شد. مربی سابق چلسی، تاتنهام، زنیت، شانگهای SIPG و المپیک مارسی به دوران ۴۲ ساله پینتو دا کوستا در پورتو در سمت ریاست باشگاه پورتو پایان داد و در انتخابات به عنوان رئیس باشگاه رای آورد.

تیم مدیریتی جدید پورتو می‌تواند در مورد آینده سرجیو کونسیسائو تصمیم بگیرد. با وجود گذشت ۴۸ ساعت از تمدید قرارداد سرمربی باشگاه، ویاش بواش قدرت لازم برای فسخ آن را دارد.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد
  • توصیه مهم پاکو خمس به دخترش!‏
  • یاسین سلمانی: اوسمار مربی باهوشی است؛ پرسپولیس پس از سرمربی‌گری او متحول شد / فیلم