Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، تورج دهقانی در مراسم امضای قرارداد بین شرکت مهندسی و توسعه نفت و شرکت‌های پمپ‌های صنعتی ایران، پمپیران و پتکو به منظور ساخت الکتروپمپ‌های طرح انتقال نفت از گوره به جاسک اظهار داشت: برای این منظور ۵۰ دستگاه پمپ طراحی و ساخته شده تا شاهد افتتاح این طرح عظیم باشیم.

وی افزود؛ طرح انتقال نفت خام از گوره به جاسک در شرق تنگه هرمز به طول ۱۰۰۰ کیلومتر با یک خط لوله ۴۲ اینچ در ۵ ایستگاه پمپاژ احداث خواهد شد، ۲ ایستگاه دریافت، ایستگاه اندازه گیری و نهایتا تاسیسات ذخیره سازی با ظرفیت ۱۰ میلیون بشکه در مرحله ابتدایی، احداث اسکله و خطوط دریایی از جمله ملزومات طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت متن هزینه طرح را ۱/۸ میلیارد دلار و ۳۵۰ میلیارد تومان با هدف انتقال یک میلیون بشکه نفت خام سبک و سنگین اعلام کرد.

ادامه دارد...

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران تنگه هرمز دلار مدیر عامل شرکت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۹۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران

دریافت 55 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جزیره هرمز تاریخ بلند بالایی دارد اما شکوه این جزیره با حضور پرتغالی‌ها در منطقه رو به فراموشی سپرده شد.

جزیره هرمز پایگاه مهم تجارت دریاییِ منطقه بوده و همین امر پرتغالی‌ها را از آن سوی دنیا به خلیج‌فارس کشاند، در آن دوران شهدای زیادی تقدیم دفاع از جزایر شد اما متأسفانه نام و نشان زیادی از آن‌ها باقی نمانده است.

یکی از این بزرگ مردان جاویدالاثر خواجه عطا است که در گزارش زیر در رابطه با آن سخن به میان آورده‌ایم.

کد خبر 6089408

دیگر خبرها

  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • انتقال آب به اراضی روستای رحیم آباد شهرستان کیار
  • هوینس خبر داد: انتقال صد میلیونی بایرن کیست
  • خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع شانگهای