Web Analytics Made Easy - Statcounter

راب هولدینگ پس از 9 ماه مصدومیت به جایی باز می‌گردد که در آن‌جا به شدت مصدوم شد.

طرفداری- راب هولدینگ پس از کسب بهبودی لیگامنت زانوی چپش، بار دیگر به اولدترافورد باز می‌گردد، جایی که نه ماه پیش در آن‌جا به شدت مصدوم شد.

به گزارش میرر، مدافع آرسنال، راب هولدینگ پس از برخورد با مارکوس رشفورد نه ماه از میادین دور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدافع مرکزی آرسنال، در این فصل اما شروعی امیدوار کننده داشته است و در جریان پیروزی 5-0 آرسنال برابر ناتینگهام فارست در لیگ کاپ، برای توپ‌چی‌ها به میدان رفت. او که در صورت رویارویی برابر منچستر یونایتد، برای اولین بار در فصل جدید لیگ برتر به میدان خواهد رفت، گفت:

این یک چرخه کامل برای من خواهد بود. حتی اگر روی نیمکت قرار بگیرم، این‌که می‌توانم با شرایطی بسیار بهتر به جایی‌که در آن مصدوم شدم بازگردم، عالی خواهد بود. این روال کار ماست. واقعاً کمی جالب است که من در این ورزشگاه به شدت مصدوم شدم و حالا احتمالاً در همین ورزشگاه بار دیگر به لیگ برتر باز می‌گردم. در زمان مصدومیت، فکر می‌کردم یک برخورد ساده باشد و بعد از آن گفتم، آه، احتمالاً پایم شکسته است. اما اوضاع بدتر از آن بود و زمانی که سعی کردم راه بروم، متوجه شدم که در چه دردسری افتاده‌ام. 

برای مدتی طولانی از تیم دور بودم و اوضاع می‌توانست بدتر هم باشد، به همین علت خیلی سخت بود. اما تلاش زیادی انجام دادم و متوجه  شدم باید گام به گام پیشرفت کنم. در این‌جا باشگاه هم به من کمک زیادی کرد تا اوضاع مرتب شود.

مانند هولدینگ، هکتور بیرین نیز پس از مصدومیتی طولانی برابر ناتینگهام برای اولین بار به میدان رفت. او که چند ماه پس از هولدینگ برابر چلسی دچار مشکلی مشابه شد، حالا آماده است برابر منچستر یونایتد به میدان برود. هولدینگ در بخش پایانی صحبت‌های خود، افزود:

فاصله مصدومیت من و هکتور دو هفته بود. من واقعاً احساساتی شده بودم و گریه می‌کردم. در کنار نامزدم بودم و همان لحظه گفتم، ای وای! چراکه دقیقاً صحنه مصدومیت خودم برایم تداعی شد، در همان نقطه که مصدوم شده بودم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۹۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسول الله (ص) محور وحدت هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام احمد زمانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در مدینه در هتل منازل الزهرا میهمان زائران عمره‌گزار اهل سنت از کرمانشاه بود.

در این دیدار ابتدا مسئولان کاروان ضمن خوشامدگویی به حجت الاسلام زمانی، از زحمات بعثه رهبری و سازمان حج و زیارت برای برقراری سفرهای عمره تشکر کردند.

در ادامه، حجت الاسلام زمانی در سخنانی از رسول اکرم (ص) به‌عنوان محور وحدت نام برد و اهمیت مودت با اهل بیت را یادآور شد.

وی با اشاره به حدیث" من صلی معهم فی الصف الاول کان کمن صلی خلف رسول الله فی الصف الاول-کسی که در صف اول نماز جماعت اهل سنت شرکت کند، مانند آن است که در صف اول پشت سر پیامبر (ص) نماز خوانده باشد" از قول امام صادق (ع) اهتمام اهل بیت به وحدت را یادآور شد.

کد خبر 6097426

دیگر خبرها

  • چرا بدن درد می‌گیریم؟
  • اشک‌های بامزه چمران در شورای شهر تهران
  • اوج سلامت مغز چه زمانی است؟
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • (عکس) بخندیم یا گریه کنیم؟؛ میوه فروشی که روی گوجه سبز برچسب هندوانه زد
  • رسول الله (ص) محور وحدت هستند
  • جزییات سه طبقه شدن میدان ونک | این تغییر چه زمانی رخ می دهد؟
  • می‌ترسم جنگ تمام شود و این زندگی ادامه داشته باشد!
  • اولدترافورد در شوک؛ بایرن خواهان تن هاخ!